hoe denk jij over de toekomst van..

Ik hoef oorlog niet te overleven. Oorlog is ellende. Ellende wil ik niet. Ik hoef echt niet midden in een derde wereldoorlog te leven omdat mijn lessen dan zichtbaar zijn in de praktijk. x] Serieus, ik houd het op die kogel door mijn kop. :’) Zelfs als ik ongeneselijke kanker zou krijgen, zou ik er zelf een einde aan maken, puur om het traject niet te hoeven doorlopen.

Hahahaha,genius! x’D
ik denk t ook… :’)

wie zegt dat dat dan allemaal ellende is?
als je ongeneeselijke kanker hebt, kun je nog een mooie periode maken voor je doodgaat, in plaats van meteen jezelf neerschieten.
En die oorlog, tjaa dat is gewoon een mening…
Die oorlog hoeft ook niet meteen ellende te zijn(voor jou dan iniedergeval)

What the… Serieus? oO Niet lullig bedoeld, maar dit komt een beetje ziek over.

Volgens de dag des oordeels (waarin alleen religieuzen in geloven) zal niemand het overleven zoals in het film 2012 (bullshit film trouwens). Als eerste zal er een grote knal te horen zijn waardoor ieders trommelvliezen zullen ontploffen en dus doof zullen worden. Daarna zullen de gebouwen in elkaar zakken door aardbevingen, tsunami’s e.a. Dus als er een gebouw achter je staat en in elkaar zakt, hoor je niets en dan… PLETS.

Leren zullen ze nooit. ^^ Maar ik denk dat N-Korea het niet durft. De VS heeft ook kernwapens. Alleen ontmanteld. Daarom hebben ze zogenaamd niet. :’)
Een stap van ze en boem… Weg Korea.

als er een 3e wereld oorlog uitbreekt, dan pleeg ik ook liever zelfmoord dan al die ellende mee te maken en dan op het laatst misschien wel dood gaat… ben ik liever voor de oorlog dood dan dat ik het ook nog allemaal mee heb gemaakt. weetje wat ook wel kan komen? een ijstijd… dan gaat ook iedereen dood. (alle mensen)

-

He, trouwens he, voor dat meisje dat zegmaar uitkijkt naar de ondergang van de wereld en graag oorlog mee wil maken… Als ik een kogel door mijn kop knal, ervaar ik ook hoe het is om een zelfmoord te plegen. :’]
En nee, als ik kanker heb wil ik niets moois van mijn laatste weken maken. Niet terwijl ik ziek ben, kaal en steeds achteruit ga.
Hierboven: Ja precies! Ik ga niet eerst jaren van oorlog meemaken om vervolgens toch nog te sterven, hehe. Maar mensen overleven een ijstijd normaliter hoor. :’) Zijn vaak geen extreme temperaturen, maar gemiddeld -5. ^^

Ik hoop dat de wereld dan een stukje mooier is dan wat het nu is, er is veel te veel armoede, honger, pijn, oorlog, verkrachtingen, enz.
Niet dat ik nou de hele wereld hier negatief vind, tuurlijk, er zijn ook genoeg hele fijne mensen enzovoort, maar het zou zoveel mooier zijn als iedereen wat socialer zou zijn, en het voedsel en het geld eerlijk verdeeld zou zijn.

[dus geen extreem rijke en arme mensen meer.]

En een derde WO, laten we bidden van niet zeg. =o
Als dat wel gebeurt, weet ik niet of ik dat wil overleven.

Ook hoop ik dat er wat meer ruimte komt voor natuur, en dat alles wat schoner wordt, ten opzichte van het milieu :]

straks lopen we allemaal in kleren wat van natuur is gemaakt, een bladenjurkje. :expressionless: hoop het natuurlijk van niet, haha!

Oh drama, stel je zou kaal zijn! Dan kan je geen goed leven meer hebben natuurlijk!
Oké flauw. Maar ik ben het gewoon niet met je eens.

nou ik zou niet kunnen leven hoor als ik weet dat je over een paar weken/ maanden dood zou gaan? alles wat je doet heb je toch niks meer aan, ja een afscheid van alle mensen waarvan je houd… kan je ook wel doen als je zm pleegt. ik hoef niet met een kale kop rond te lopen, en telkens chemo’s en alles :wink:!

Maar je kunt toch ook weten dat je dood zal gaan aan kanker, maar dat dat misschien nog wel járen duurt?
De laatste weken/maanden is anders natuurlijk.
En chemo’s zijn verschrikkelijk kut dat weet ik ook wel, maar je kunt ook echt nog wel mooie tijden hebben.

jezus hou alsjeblieft op over die kaalheid, daar kan ik zo boos om worden altijd. alsof dat nou zo erg is. koop een pruik.

Nee, oke, Od, ik wilde de nadruk niet op ‘kaal’ leggen. Maar in ben een pessimist met zelfmedelijden, ik denk niet dat ik met kanker zou willen leven. Of ik zou er nog iets van maken door alles te doen wat god verboden heeft.

Ik zou noord-korea niet zo onderschatten :stuck_out_tongue: Maar okal beginnen ze een oorlog dan zijn ze echt niks tegenover china en amerika samen :grinning: gelukkig want ik heb het niet zo op noord-korea :open_mouth: wel op zuid :grinning:

En wat ik over de toekomst denk: Er zal geen goeie toekomst zijn als de mensheid zo doorgaat met de aarde te vernietigen :stuck_out_tongue: De mens is er blijkbaar gewoon voor om de aarde te slopen ofzo dat is onze taak YAY

toch zal ik liever met z’n allen gaan, dan alleen of met een paar. ik zou het ook niet willen overleven als iedereen die je dierbaar is wel weg/dood is. ga ik toch liever mee…

Jammer dat China nog steeds een bondgenoot is van Noord-Korea :pensive:

^in de krant stond dat china en amerika het gingen proberen tegen te houden -.-’ of ik moet een liegende krant hebben xD Ik weet dat ze bondgenoten zijn maar china gaat toch samen met amerika het proberen te stoppen wat waarschijnlijk wel lukt :stuck_out_tongue:

Alles fuckt up is;
Mensen haten meer, zijn kwader, …
Milieu word vuil, minder water & allemaal ellende …
Maar dan is er ook meer elektronische spullen
& blablabla :grin: