Hoe denk jij dat Girlscene over je denkt?

Dat dus.

Hoe denk jij dat andere Girlsceners over je denken aan de hand van je post, avatar, profiel en shoplog?

Ik denk dat mensen bij een beetje een betweterig mens vinden dat te vaak zegt dat ze ergens verstand van heeft omdat ze dingen heeft meegemaakt of mensen kent die het hebben meegemaakt (ik heb gewoon een erg kleurrijk leven :stuck_out_tongue:) dat veeeel te vaak online is.
Toch hoor ik vaak dat ik best goed advies geef in ‘Liefde&Boys’

Yes, nu jullie :stuck_out_tongue:

Ik denk dat mensen mij een Kurt Cobain/Nirvana-freak vinden. En gelijk geef ik ze, hahaha.
En ik vind je niet betweterig hoor! Je komt best aardig over. :slightly_smiling_face:

Haha, wat een leuk topic.
Ik denk dat mensen mij zien als een meisje die mooie krullen heeft en verder gewoon normaal een beetje op girlscene rondzwerft en hier en daar een nutteloze reactie plaatst.

Ik denkkk.
dat mensen mij raar vinden. x] (wel begrijpelijk)

Haha ik heb niet echt een heel goed idee maar ik denk als een doorsnee meisje, met bruin haar, die van kleding houdt en een echt meisje-meisje is.
En dat denk ik omdat:

• ik geen bijzondere profielnaam heb
  • ik een LC plaatje heb, en zij ook bruin haar heeft

Geen idee of het klopt

Ik vind jou juist totaal geen betweter Huppeltrut! Vind juist dat je een goede kijk hebt op dingen, en af en toe is het gewoon nodig om die vervelende kinderen op hun plek te zetten :slightly_smiling_face:

Ik heb nog niet zoveel gepost met dit account dus ik weet niet… Ik denk dat ze me ook een beetje een zeikerd vinden :stuck_out_tongue:

Ik heb geen idee wat mensen van mij denken, en eigenlijk interesseert het me ook niet. Dat is het mooie van internet :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik denk ook dat mensen mij raar vinden >.<

Ik vind je niet echt een betweter. Ik vind het wel leuk om met je te discusseren.
Ik word denk ik ook als betweter gezien :’) Maar goed, ben ik ook.
Verder weet ik het niet echt.

Ja, volgens mij vinden mensen mij naast Nirvana obsessed ook apart/raar. :’)

Ik denk dat bijna niemand van Girlscene mij kent :grin:

Ook eerlijk :stuck_out_tongue:

ik wil eigenlijk niet weten wat mensen van mij vinden x]

van een paar mensen weet ik dat ze me aardig enzo vinden maar dat komt omdat ik ze nu irl ken x]

en de rest vind me niet zo leuk denk ik

‘Oh nee niet zij weer’

ikwel. :grin:
-voel me nu zo’n slijmerd-

haha dat denk ik ook van mezelf

Hier nog 1

-

Ik herken jou, want je hebt een opvallend plaatje en zegt slimme dingen :’)

@ huppelTRUT
haha ik heb vandaag nog een discussie met je gehad xD

uh… ik denk dat de meeste mensen mij ook niet kennen… naja ik zit al suuuuperlang op girlscene, maar ik ben pas de laaste paar maanden actief op forums