Hoe contact houden?

hello,
Ik heb via tinder een hele leuke jongen leren kennen. Hij woont in Enschede en ik in Groningen. Niet een afstand waarbij je even snel langs kan komen. Doordat we allebei over 2 maanden examens hebben en werk en sport er nog bij, hebben we de komende maanden geen tijd om elkaar te kunnen zien. We hebben afgesproken elkaar waarschijnlijk in de zomervakantie te zien. Nu is mijn vraag, hoe ik ga ik contact houden tot in de zomervakantie. Ik ken hem niet zo goed en om hem nu elke dag te gaan appen zie ik niet zo zitten omdat je dan snel saaie gesprekken krijgt. Hebben jullie een idee/oplossing?
Alvast bedankt!

Skypen?

Skypen, bellen (als telefoons dat nog kunnen), brieven schrijven, af en toe een appje…

Up

Waarom een up? Ik denk dat skype, bellen, brieven, appen, sms’en je opties zijn.
Maar nu ik hier toch ben: in twee maanden niet één keer tijd vrij maken om af te spreken? Op een reistijd van 2 uur lijkt me dat ook een kwestie van tijd maken…
Ga dan allebei naar Zwolle, hoef je allebei maar ongeveer een uur te reizen?

Tot de vakantie is niet heel lang meer als jullie in examenjaar zitten (2 maanden) tot die tijd kan je gewoon contact houden via whatsapp en Skype, bellen etc. Wat ik deed met mijn ex die ook ver weg woonde, standaard elke avond een uurtje bellen. Werkt prima!