Hoe combineren?

Ik heb een donkerroze skinny jeans, geen miskoop maar ik wil graag jullie tips! Liever geen pumps, ik ben namelijk te jong daarvoor!

Zwarte flatjes en een zwart shirtje.

Oh ik was nog niet helemaal klaar haha. Ik zou er sowieso rustige kleuren bij dragen, zodat de broek het opvallendst is. Dus geen kleurtjes erbij gaan doen maar gewoon wit of zwart ofzo.

oke dankje :slightly_smiling_face: nog meer?

niet echt mijn stijl maar ik denk dat alles er wel onder gaat
flatjes, sneakers (bv all stars), zwarte laarsjes, …
erboven gaat alles qua shirts, blousjes and I don’t know
van die lange shirts met tekst op zijn altijd wel leuk!
van truien kan ook alles, hoodies, gilets, sweaters

maar een big nono voor jou is bruin

inderdaad gewoon met rustige kleuren verder
je kan ook een zwart shirt aandoen met daarop (als print) iets in dezelfde kleur als je broek;) En dan gewoon zwarte schoenen

Met grijs?

ik vind dat altijd heel leuk staan met een zwarte cardigan en dan met een wit hempje ofzo eronder! :grin: hou de kleuren in ieder geval rustig en doe er bijv geen groen of oranje of whatever bij! (behalve als je een zuurstok na wil doen! :grin:) en dan met leuke flatjes der onder of met sneakers!! ook heeel stoer!

ik zou m weggooien

Zwarte allstars (oid) en zwarte cardigan. Lekker basic houden door die kleur.

niet teveel andere kleuren erbij, maar gewoon combineren met zwart of wit ofzo grijs zo misschien eventueel ook nog kunnen, en ik zou ballerina’s eronder doen [bijna alles wat ik zeg is ongeveer al gezegd maargoed]

beschouw het dan maar als een upje x]

Ik heb die ook, ik doe altijd een wit of een zwart t-shirt erop en zwarte All Stars of witte sneakers.

Roze shirt, gele schoenen, gele riem en gele ketting. (Ik hou van roze en geel.)

Als je het niet zo fluoachtig wilt, kun je er ook een witte shirt met leuke print en witte ballerina’s eronder of wat iedereen hierboven zegt.

Geen laarzen erbij en geen andere kleuren. Iets van allstars of ballerina’s en een zwart of grijs shirtje.

dankje! iemand misschien nog iets?

met een wit shirtje met een leuk printje erop
volgens mij zag ik er vandaag een met ben en jerry
die was wel vet xd
of met paul frank ofz
en dan met witte stoffe schoentjes of in de zomer witte teenslippers

Het ligt helemaal aan je stijl. Sommige dragen veel felle kleuren, en andere juist totaal niet.
Als je bij de tweede hoort zou ik gewoon (zoals meeste zeggen) simpele ballerina’s en een effen shirtje of misschien een wit of zwart shirtje met roze print. (Bloemenprintje staat vaak heel leuk.)
Zelf heb ik ook meerdere felle broeken, geen roze alleen, maar ik draag er bijna altijd felle kleuren op, maar dan bijvoorbeeld een groene broek met een T-shirt met drukke print, fel vest met eronder Vans. Ik zou er geen felle schoenen onder doen, want dat staat serieus voor geen meter. Gewoon witte of zwarte. Verder kunnen slippers altijd wel, begint het nu weer voor te worden dusja. :slightly_smiling_face: Maar iig geen schoenen of shirts in dezelfde kleur.