hoe combineren?

ik wil deze twee rokjes eens een keer op een andere manier dragen. (:
de eerste is dit paarse rokje. hij is in het echt wel wat paarser.

http://www.abload.de/img/afbeelding009yue1.jpg

en de 2e is dit gestreepte taillerokje

http://www.abload.de/img/afbeelding006xpvp.jpg

dus als iemand ideeën heeft, ik hoor het graag
xxxx

Dat paarse ding met grijs, misschien paarse lage allstars en grijze beenwarmersachtig iets. Nou nee, wacht, dat is het ook niet x’D
Geen idee. Up voor jou.

Ik zou paars met grijs of zwart combineren en je kan er bijvoorbeeld pumps met beenwarmers onder doen. Voor de tweede heb ik geen idee.

bij de 1e iets zwarts of grijs en by de 2e iets zwarts

Nee, geen beenwarmers.
Ik zou dat gestreepte rokje met een zwart bloesje aantrekken in je rokje en dan met een zwarte panty en zwarte pumps of met een grijs t-shirt.
En dan paarse rokje ook met zwart of grijs.

waar heb je dat tweede rokje gekocht?

^ dat ziet eruit als een h&mmetje

Je wilt het een beetje normaal houden denk ik?
dat paarse rokje: een donkergroen tanktopje, een zwarte cardigan, maakt niet uit wat voor schoenen, als het maar geen bruine of witte schoenen zijn.

Dat gestreepte rokje:
Een shirt met een print, het liefst horizontale streepjes :wink:. Ikzelf zou er luipaardprint cardigan opaan doen, of iets met bloemetjes.

Je kan op beide ook gewoon een ‘houthakkers’ shirt doen. Dat is ook wel leuk, (bij de eerste vooral), dat je dan maar een klein stukje van het rokje ziet. En dan een tailleriem.

Met dit weer:

De 1e kan je gewoon met een grijs/wit/zwarte tanktop dragen, als het iets kouder is gewoon met een zwarte panty of legging ofzo, en leuke schoentjes bijvoorbeeld ballerina’s, hakjes of leuke sandaaltjes.

Die 2e, kan je dat rokje een beetje omdraaien zodat die knoopjes aan de zijkant zitten? Als dat niet kan, sorry dan haha. Gewoon rustig combineren ofzo.

phfieuw dat was lang.

ik vind ut wel leukk!!
maar ik zou de eerste mt een grijze of iets doen…
je kan ook combinere mt heel veel kleure:: paars&&geel., al moet je het dan niet TE make…
maar bij de 1e mioet je grijs doen.
x.
ps. je hebt een best mooi figuur kan je veel mee… ben best jaloers.

Ik heb dat eerste rokje ook, althans, H&M?
Je kan er echt van alles op aan, vind ik dan. Zwart, grijs, wit. Ik zou die kleuren een beetje gebruiken, anders wordt het een beetje te…