hoe combineren jullie wijde crop tops in de winter?

hey,
hoe combineren of zouden jullie wijde crop tops combineren in de winter?

x

ik vind dit een beetje als ‘hoe combineer je een skipak in de zomer’

Dit. Je kunt er moeilijk een vestje over dragen ofzo, ziet er niet uit.

Wat dacht je van geen crop tops dragen in de winter?

Croptops zijn voor in de zomer.

Net als dat uggs voor de winter zijn.

Sorry offtopic ik weet het, maar ik moest echt even heel hard lachen toen ik dit las :grinning:

Vooral ook dit topic op dit moment, begint het net zomer te worden: hoe combineer je dit in de winter?

OT: Niet. Gewoon in de zomer dragen

Ik liep net ook nog in mn uggs :’) maar ik moest een boek terugbrengen naar mn buurmeisje dus ik denk niet dat dat telt?

Als je ze zo graag wilt dragen in de winter: doe er een hempje onder aan. Vind het zelf niet echt leuk staan, maar leuker dan een vestje eroverheen.

Ben ik de enige die cropped tops draagt in de winter? Ik draag dan wel croptops van wol en dan gecombineerd met een rok en een dikke panty/maillot.

Highwaisted jeans of rok met een topje eronder die je niet ziet met een leren jasje erover.

Wat een flauwe reacties weer, ik vind haar vraag niet eens zo heel gek. Als je iets koopt vraag je je toch wel eens af hoe je het kan combineren? Ik heb in ieder geval zo vaak dat ik in de zomer iets koop en me afvraag of ik het ook in de winter kan dragen, of andersom.

OT: Ik zou er een hoge broek of een skaterskirt bij dragen, en met een jasje/vestje eroverheen. Je kan er ook een topje onder doen maar dat vind ik zelf minder geslaagd, tenzij je dat maar een heel klein beetje ziet.

Hm, ik vind wel dat bepaalde items echte zomer- of winteritems zijn hoor. Zo raar vind ik de reacties niet. Je laat je buik toch niet zien in de winter, tenzij je vraagt om ziek te worden.

Ik draag bijna alleen maar zomerkleding in de winter :’)

Ik zorg bij croptops er gewoon voor dat je geen buik of ondertopje ziet.

Precies, en daarom vraagt ze waarschijnlijk ook hoe je het kan combineren.

Niet.

Ik heb afgelopen winter ook een keer een crop-top aangehad, maar dat was bij een feestje. En ik had zo’n high-waisted skaterskirt aan, dus geen blote buik. Dan vind ik het best kunnen.

als je een croptop aandoet met bijvoorbeeld een highwaisted jeans waardoor je je buik niet ziet met een leren jasje vind ik in de winter wel kunnen :slightly_smiling_face: of gewoon zo’n shirt dat tussen cropped en normale lengte in zit kan ook gewoon vind ik