Hoe combineren jullie printed leggings?

Hoi :slightly_smiling_face: Ik vind leggings met een printje echt heel leuk en heb ze dan ook massaal opgekocht toen ze weer ‘in’ kwamen (inmiddels meer dan een jaar geleden). Ik vind ze nog steeds leuk maar heb altijd een beetje moeite met combineren :confused: Want vind een legging toch niet echt een broek dus wil wel een beetje bedekking op mn behind hihi :flushed: Maar ze zijn ook niet mooi met shorts of een rokje ofzo.
Meestal draag ik er dan een lange cardigan bij of lange top. Misschien hebben jullie nog leuke ideeën?

Oversized truien / shirts

Ik draag vaak van die langere shirts van de Only op zo’n legging. Die komt voor mij ver genoeg over de voor en achterkant. Vaak doe ik er dan een blazer bij aan.

Blouses en overhemd achtige dingen hebben meestal een wat langere achterkant.

ik doe ze op koude dagen met een basic skaterjurkje.

Met een oversized trui, blouse of een shirt met lang vest erover.

Ik draag ze met een oversized trui, of een simpel jurkje. Trui en eventueel zo’n supersimpel zwart rokje als die trui niet lang genoeg is.

stark zwart highwaist rokje en een witte trui? Klinkt misschien een beetjeraar maar ik doe dat best wel vaak aan en het staat hartstikke leuk!

Een basic dunne zwarte trui die net boven je knieen komt en oversized is en dan een paar witte of zwarte sneakers. In iedergeval de rest van je outfit rustig houden!