Hoe combineren jullie een zwarte blazer?

Ik heb nu al zo lang een mooie zwarte blazer in de kast hangen en hem nog nooit gedragen. Hebben jullie een zwarte blazer en hoe combineren jullie die zonder er gelijk te zakelijk uit te zien?

Spijkerbroek, gekleurde broek, leuk jurkje.

Met van alles. Jurkje, spijkerbroek, leuk shirtje.

Vroeger droeg ik het met vanalles, maar het meest met een spijkerbroek en een hemdje/blousje. Nu draag ik hem vrijwel niet meer.

Gewoon met een skinny jeans en een topje! ideaal! :slightly_smiling_face:

Topje, jeansbroek, jurkje… Eindeloze combinaties mogelijk

Met een spijkerbroek of gekleurde broek, leuk shirtje (gekleurd shirt, iets met een print of een afdruk) of een jurkje. Een zwarte blazer past bijna overal wel bij denk ik.

Je kunt het beste gewoon een basic spijkerbroek aandoen, en daar dan allemaal topjes/blousjes bij aandoen met je blazer er overheen. Dan zie je vanzelf wel wat erbij past.
En om het er minder zakelijk uit te laten zien, kun je de mouwen van je blazer opstropen of hem open dragen. En een vrolijke ketting omdoen. En door all stars of andere sneakers aan te doen ziet je outfit er sowieso al minder zakelijk uit.

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik las dit zonder eerst verder te lezen. Beelde me in dat je dan echt over straat ging met allemaal verschillende blousjes over elkaar heen.

Sorry, saaie zondagen roepen dit in me op.

Ik vind dat je een zwarte blazer op ontzettend veel dingen kunt dragen.
Draag hem vaak gewoon als jasje.
Hier is wat inspi: http://weheartit.com/search/entries?utf8=✓&ac=0&query=black%20blazer&commit=

Een zwarte blazer kan je op zowat alles dragen.
Ik draag hem wel op een zakelijke manier, enigszins dan.

Hahaha ik zit nu gewoon bijna hardop te lachen :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Een beetje een los topje + spijkerbroek + witte allstars + leuke armband(en) ofzoo