Jeetjemina zeg Polythylene, ze is gewoon benieuwd hoe een ander dat zou doen. misschien dat ze er nog eens iets leuks mee kan, inspiratie mee op kan doen of gewoon weer wat meer weet. wat is daar nou mis mee? ze zegt toch dat ze zelf al een idee heeft hoe ze het wil combineren…
ik denk dat je toch gewoon van ons wil weten hoe wíj het zouden doen? misschien weten wij wel superleuke andere dingen zodat je het elke keer weer anders kunt doen toch…
de ketting zou ik bij zo’n mooie zwarte doorschijnende blouse doen. hoeft niet doorschijnend, maar wel zo’n nettere. misschien met een print, of bordeaux is ook een mooie kleur. of juist bij zo’n oversized vest, lang met knopen, in het donkergroen/bordeaux/zwart, al zouden dat eigenlijk niet dingen zijn die ik zelf zou dragen. ik vind dat op het moment gewoon mooie kleuren, ook mooi bij goud. en het shortje zou ik met een mooie top met print dragen, die je er bij in stopt. géén panty oid eronder, gewoon blote benen, hoe wit/bruin ze ook zijn. mooie wedges eronder (niet laarsjes, tis een zomers shortje) en geen ballerina’s oid. misschien broques. de ketting zou er ook leuk bij zijn trouwens.
en wat heb je gekocht van de rechteroutfit?