Hoe combineren jullie deze items?

Hallo modemeisjes!

Ik heb zojuist de onderstaande bestelling gedaan bij romwe.com
(Een super leuke fashion site die ik vandaag via lookbook ontdekt heb!)

Ik ben er nu al blij mee, alhoewel ik nog anderhalve week moet wachten totdat ze op de deurmat liggen!
Mijn vraag is, HOE zouden jullie deze items combineren?
Ik ben benieuwd naar jullie frisse stijlen en andere kijk erop!

Leef je uti! x

Love,

http://img12.imageshack.us/img12/9028/orderromwe.jpg

Verplaatst.

En je mag geen reclame maken voor sites.

Waarom bestel je het als je het niet kan combineren?

Hmm, gave items! Die ketting is mooooi! Die zou ik combineren bij een mooie simpele top, misschien een beetje apart model (zo’n uitloop aan de onderkant wat je nu veel ziet lijkt me leuk!). Het jasje vind ik zelf best lastig, want ik heb niet zo veel met wit eigenlijk… Draag ik zelf ook niet vaak eerlijk gezegd, daarvoor kan ik je niet echt tips geven ;p Het shortje kan leuk zijn met een fel kleurtje, roze of misschien kobaltblauw. Ik zou het wel met iets ‘straks’ combineren omdat het shortje best wel tuttig is zeg maar…

Eerste wat ik ook dacht !

Ik kan het juis wél combineren, maar omdat ik dingen vaak in dezelfde stijl combineer lijkt het me leuk om van jullie te horen hoe jullie het zouden combineren. Dat is weer eens wat anders!

Reclame maken? Ik geef mijn mening over hoe leuk ik de site vind :slightly_smiling_face:

Juist :’)
Blijf dan gewoon bij je eigen ‘stijl’. Als je die kledingstukken hebt gekocht heb je er vast al een idee bij.

Dat mag, maar niet met links. Dan is het reclame maken.

Maar ik vind iets vernieuwends juist wel eens leuk :wink:

Wees dan zelf ‘vernieuwend’, voor zover ik het woord vernieuwend nog serieus kan nemen.
Of kijk op sites als lookbook voor inspiratie (maar niet om alles te kopiëren).

Sorry, dit forum is niet bedoeld om te chicaneren. Daarvoor verwijs ik je naar het volgende forum: http://forum.girlscene.nl…hier/list_messages/108992

Barbaar.

Jeetjemina zeg Polythylene, ze is gewoon benieuwd hoe een ander dat zou doen. misschien dat ze er nog eens iets leuks mee kan, inspiratie mee op kan doen of gewoon weer wat meer weet. wat is daar nou mis mee? ze zegt toch dat ze zelf al een idee heeft hoe ze het wil combineren…
ik denk dat je toch gewoon van ons wil weten hoe wíj het zouden doen? misschien weten wij wel superleuke andere dingen zodat je het elke keer weer anders kunt doen toch…

de ketting zou ik bij zo’n mooie zwarte doorschijnende blouse doen. hoeft niet doorschijnend, maar wel zo’n nettere. misschien met een print, of bordeaux is ook een mooie kleur. of juist bij zo’n oversized vest, lang met knopen, in het donkergroen/bordeaux/zwart, al zouden dat eigenlijk niet dingen zijn die ik zelf zou dragen. ik vind dat op het moment gewoon mooie kleuren, ook mooi bij goud. en het shortje zou ik met een mooie top met print dragen, die je er bij in stopt. géén panty oid eronder, gewoon blote benen, hoe wit/bruin ze ook zijn. mooie wedges eronder (niet laarsjes, tis een zomers shortje) en geen ballerina’s oid. misschien broques. de ketting zou er ook leuk bij zijn trouwens.

en wat heb je gekocht van de rechteroutfit?

Juist inderdaad! Het is leuk als je weer eens wat andere kleuren en dingen combineerd met elkaar ipv. dat je altijd hetzelfde stijltje hebt! Natuurlijk houd je je eigen stijl, maar dan weer eens met wat vernieuwends :slightly_smiling_face:
Van de rechter outfit heb ik het jasje gekocht!
En onder het shortje zou ik idd, sleehakken of goede pumps doen! :wink:

upje!

Up, ladies!

Wauw leuke kleding ;O!

Wauw leuke kleding ;O!

Dubbelpost sorry ._.