Hoe combineren jullie deze H&M trui?

Ik heb deze H&M trui besteld, en ben benieuwd hoe jullie hem combineren! Het liefst ook foto’s :slightly_smiling_face: alvast bedankt xxx

http://files.hm.com/media/products/881/DXL865_77849_76757_24_4797.jpg

Oh, die wilde ik ook kopen, maar wist ook niet hoe te combineren, want hij is best kort…
Misschien gewoon met een lichte skinny? Ik weet het niet… > Up! :slightly_smiling_face:

riempje en skinny jeans? er is nog een topic over deze trui, kijk daar eens !

Op school had een meisje deze met een lichtblauwe skinny aan, en een klein bruin riempje eromheen. Dat zag er opzich wel leuk uit =3

Ik heb het ook geprobeerd met een riempje, maar het valt niet mooi? Het maakt me veel dikker lijken dan dat ik in werkelijkheid ben!

skinny!, maar ik heb m niet want dat doet mijn figuur geen goed :’)

vraag het aan 1207! hihi klinkt beetje apart, maar zij heeft 'm ook.
of kijk eens bij het 'wat heb je aan vandaag’topic bij ‘fashion’

Ik heb al op 1207’s blog gekeken inderdaad, dat was echt heel leuk met een blazer. Maar ik heb geen grijze of zwarte blazer, dus daar ga ik nog even voor kijken! Dankjewel iedereen, trouwens!

ik heb die ook in beige met zwarte strepen!
en in het grijs.

de grijze doe ik in een rokje proppen (:
of gewoon met een zwarte skinny
en de beige met strepen met een zwarte skinny
maar kan in principe ook met het rokje
en daaronder doe ik mijn uggs of
overknee’s (:

doe er een langer wit hempje onder en dan een leuken riem er op dan lijkt hij langer en dan een mooie spijkerbroek het lieft een beetje middel of lichte spijker broek

Hier is al een topic over. over precies dezelfde trui =] !
http://forum.girlscene.nl…trui/list_messages/166617

Ik vind een riempje erbij eigenlijk niet zo leuk.

Nee ik had er eerst ook een riempje omheen maar dat vond ik ook niks. en nu draag ik die trui met een zwarte skinny broer (: !

een vriendin van mij heeft hem in een andere kleur en die had er een blazer over heen stond super leuk!

oh die heb ik ook :grinning:
gwn met een witte skinny jeans of gwn een skinny jeans :slightly_smiling_face:
ik zou geen riempje doen.

Oh sorry, die had ik niet gezien! Slecht voorbeeld als mod zijnde haha.
Ik zal deze even sluiten. Anyway, dankjewel :slightly_smiling_face: