Hoe combineer je een zwarte acid jeans?

De jeans is ongeveer hetzelfde als deze:

http://the-lust-list.co.uk/wp-content/uploads/2014/02/heidi-acid-wash-high-rise-skinny-jeans-grey-grey_azz37878_grey_xl-350x525.jpg

Alvast bedankt! :flushed:

Mooie broek! Eigenlijk kan je daar heel veel op dragen. Effen kleuren zijn altijd goed, als je liever voor prints gaat zou ik de kleuren wat neutraler houden. Qua schoenen zijn gympen altijd goed, veterboots vind ik altijd stoer staan bij zulke broeken, is de broek highwasted zoals op de foto? Dan zijn croptops superleuk

De broek is idd highwaisted :wink: Dankje voor de tips!

Zo’n broek heb ik ook. Ik draag er meestal een sweater op! Croptop is idd ook leuk

Zo’n broek heb ik ook alleen niet high-waisted. Ik draag er meestal een wit, grijs, bordeaux of zwart vest en een shirtje over. Op een high waisted kan je een cropped top, is ook wel gaaf. Ik weet niet of je Brandy Melville kent, maar je moet is op die site kijken voor crop tops en van die vesten en zo. Het moet wel je stijl zijn maar het is heel leuk met zo’n acid jeans!

Met een croptop of een leuk los vallend blouseje.

Ik draag zo een meestal met een sweater of een blouse :slightly_smiling_face: maar met en croptop staat t vast ook heel leuk!

Dankjewel allemaal!