hallo,
Ik ben van plan een tuinbroek te kopen. Allene ik weet niet wat voor een leuk is en hoe ik dit leuk combineer. hebben jullie ideeen? Graag foto’s!
hallo,
Ik ben van plan een tuinbroek te kopen. Allene ik weet niet wat voor een leuk is en hoe ik dit leuk combineer. hebben jullie ideeen? Graag foto’s!
Hier ben ik ook benieuwd naar! Ik vind het echt nice dat t weer in is, niet dat ik het anders niet durf te dragen, maar had vroeger ook een tuinbroek en heb echt jaren gezocht naar een leuke vervanger, maar nooit gevonden helaas. Maargoed, upje voor jou dus!
Heb toevallig nu een tuinbroek aan haha! Ik combineer het gewoon met een crop top of juist een oversized shirt met korte mouwen. Qua schoenen kan je eigenlijk heel veel. All stars, vans, andere sneakers, laarsjes, hakken, noem maar op.
Je kan voor inspiratie op lookbook.nu kijken. Gewoon zoeken op ‘dungaree’ en je vind honderden foto’s!
Ik combineer mijn tuinbroekje (H&M) meestal met een topje of shirtje. Dan doe ik er meestal een dun (gebreid) vestje over, gympjes (all stars) en je hebt een superleuke outfit!
Met een zwart wit gestreept topje eronder!
Blegh, ik heb echt 5 jaar naar een leuke gezocht omdat ik zoiets wilde.
Nu het in is heb ik zoiets van laaaaaaat maaaaarrr
niet echt nuttige reactie dit btw sorry
Heb nu ook een tuinbroek aan. Eigenlijk kan je wel zo’n beetje alles met een tuinbroek combineren. Croptops, hempjes, t-shirts…
http://data1.whicdn.com/images/119795116/large.jpg
Het is heel gaaf als een kant loshangt
Ik heb er dus ook 1tje besteld en nog geen idee hoe ik het ga combineren.
Ik ga lekker meelezen hier!
Heb er zelf ook 1 combineren is heel makkelijk. Ik draag het met van alles, crop tops, topjes, shirtjes, hemdjes, schoenen maakt niet uit, laarsjes gympen noem maar op het is een item wat bijna overal wel bij kan!
Vooral oversized staat hier goed mee denk ik en allerlei soorten tops (ja de ‘fashion’ is erg gevorderd zodanig dat er 1001 soorten zijn maar ja ). Maar je kunt het ook een twist geven met hoge (knie)kousen en veterschoentjes etc
Ik vind een lange tuinbroek eigenlijk leuker dan zo’n korte, ben ik de enigste? haha
De tuinbroek op de derde foto van links, Cameron Diaz volgens mij, doet me denken aan een veel te kleine string :")
wat ik echt super tof vind is alleen zo bandeau eronder een zwarte en dan 1 kant open laten hangen
een losse kroptop eronder is leuk! En een bandje los (vd tuimbroek) vind ik ook erg mooi!
dankjullie wel! nu nog even de perfecte tuinbroek scoren!