hoe combineer ik dit kanten rokje?

Hallo!
Overlaatst heb ik in de solden een zwart kanten rokje gekocht. Ik weet alleen niet goed hoe ik het moet combineren. Liefst niet een zwart topje/vestje/cardigan/…, omdat het anders wat te zwart wordt (rokje en panty zijn zwart). Ik wil dat het er wel nog een beetje ‘lief’ uitziet, met zachte kleuren ofzo. Ik had geen zin om een foto te nemen dus heb ik even iets op het internet gezocht.

http://houseoffraser.scene7.com/is/image/HOF/I_142377965_03_20101216?resmode=sharp&op_usm=1.1,0.5,0,0

Iemand een idee? (:

Een lichtgrijze top met een mooie zilveren ketting? Beetje doorschijnende panty en zwarte schoentjes. Evt. wel een zwarte cardigan erover dat matcht wel mooi.

Een wit, (poeder)roze, grijze, blauwe of taupekleurige top met lange mouwen?

misschien zo’n wit bloesje met pofmoutjes? geen idee ;o

Een blouse in een pastelkleur en wat kleine zwarte accessoires.

Een meisje bij mij op school had ook zoiets vandaag aan…
Je kunt er een gewoon zwarte panty onder doen, en dan een wit shirtje, zij had er dan nog een sjaal over heen…

jij bent mijn held :bowing_man: ik heb ook precies zo’n kanten rokje gekocht in de sale bij de only en geen idee hoe ik hem moet combineren!

miss met n paars t-shirt met lange mouwen, maar dan lichter/zachter paars

heb net hetzelfde rokje!
+ ik combineer het altijd als volgt : een bloesje/ kleurig topje met een zwarte oabty, dan een zwart truitje erboven en nog een donkere sjaal
(:

serieuze typfout sorry o:
ik bedoelde dus panty !

^ Je kon je post ook gewoon wijzigen =P

@SPETTERPOEP: Misschien kan je een paar foto’s zetten van wat jij mooi vindt. Is handiger om advies te geven als ik ongev. weet wat je stijl is.

Ik zou cremekleurig shirtje doen, met lange mouwen, en pofmouwen.
en dan een ketting, huidskleurige panty en hakken .

ik zou het combineren met een leuk poeder roze (lichtroze) achtig shirtje (:

waar heb je die gekocht hij is leuk!

Haha, dan hebben we dezelfde! Die van mij komt ook van de only.

Volgens mij heb ik een combinatie gevonden; morgen zal ik een foto plaatsen!

Ik zou het combineren met een gebroken wit, zachtroze, lichtblauw of ander zacht kleurte shirt. Dat shirt dan wel een beetje oversized, zodat het mooi valt. Je zou dan bijvoorbeeld ook nog een kort vestje/giletje achtig ding erbij kunnen doen, maar ik weet niet of dat mooi is. Of gewoon een leuke ketting.

Haha, dat rokje heb ik ook pas gekocht! :slightly_smiling_face:
Ik draag hem met een zwart/wit streepjes shirt erboven.
En dan nog een zwart vestje met pofmouwtjes…

wit blouseje,
gebloemd topje/cardigan
lichtgrijs vestje/topje
lichtroze/poederroze top
zo’n h&m topje met pofmouwen misschien

Licht grijs en licht roze staat er goed bij

LOL ik wilde serieus gaan googelen wat een ‘oabty’ was XD