Hoe combineer ik dit jurkje voor een bruiloft

Hoi ik heb het weekend een bruiloft. Na lang zoeken een mooi zwart strak jurkje gevonden met een watervalhals. Maar het is een mouwloos jurkje. Mijn vraag is, qat draag ik hier op? De jasjes die ik heb staan er niet mooi op. Of kan het zonder jasje voor een bruiloft? Is zwart dan niet te saai??

Hoe dragen jullie zoiets? Jasje of niet? Wat voor soort dan? Een riempje erop om de kleur te breken stond niet door het gerimpelde effect van het jurkje. Maar is ie dan nu niet te saai?

Link van het jurkje: http://m.wehkamp.nl/Zoeke…=186&ArtikelNummer=521216

Ik zou zwarte hakken aan doen en een rood riempje zou passen :slightly_smiling_face:

vrolijke kleuren.

Mooie zwarte pumps eronder met een zwart hempje er evt. onder mocht je dat prettiger vinden.
Evt. een legging als ;t iets kouder is.

Maar vind hem niet echt vrolijk voor een bruiloft.

Rood riempje erbij staat gek omdat het een watervalhals is. Hemdje eronder is niet nodig en legging ook niet. Mooie zwarte pumps heb ik.

Niet vrolijk door dat zwarte ja, daarom twijfel ik ook. Maar hij staat wel mooi en is netjes. Ik ben ook niet van dat hele drukke met felle bloemen ofzo. Kon niet echt wat anders vinden wat netjes genoeg was en ook leuk model en niet te tuttig.

Hij is niet ubervrolijk misschien, maar wel mooi + gepast voor een bruiloft. Kan je er geen killerheels onderdoen?
Maak het af met mooie accessoires, GEEN riempje, maar wel een mooie armband + oorbellen. Heb je een clutch o.i.d.?
Veel plezier!!

Zilveren ketting + armbanden + clutch + hakken. Eenvoudig, maar stijlvol :slightly_smiling_face:

ik heb laatst ook een bruiloft gehad en ik had ook een zwart jurkje. het is misschien niet vrolijk maar wel netjes en elegant. als je ziet dat sommige gewoon een spijkerbroek aantrekken?
Heb je misschien een lange ketting?
Het maakt niet uit of het nu vrolijk is ofniet, als JIJ het mooi vind, als het lekker zit en je er verzorgd uit ziet is het goed.

Wit tasje + armbanden ketting, nagelak, hakken
ik zou alles wit doen of een andere frisse kleur.
is wel zo gezellig voor een bruiloft

Ik vind dat jurkje mooi, ook voor een bruiloft. En als je gekleurde accessoires erbij doet staat volgens mij wel heel leuk!

rood dun riempje en rode pumps, kleine details misschien je nagels rood lakken?

Lange ketting valt in het niet door de watervalhals en het rimpeleffect. Riempje ook geprobeerd maar staat gek. Nu heb ik nog hoge pumps, mooi horloge zilvermetaalkleurig. En dan ook zilveren armbanden. Of is dat te weinig? En wordt het te saai?

Had er graag een jasje of zo over gedaan maar kan niks geschikts vinden.

met gekleurde accesoires

ik zou goude riem, goude armbanden (van die losse) en goude hakken en voor buiten ofsoo een goude sjaaltje.

Allemaal nepgoud geeft het niet echt meer klasse…
En alsjeblieft geen riem!

ik zou voor gouden accesoires gaan, en inderdaad geen riem

KNALRODE PUMPS

that’s it.

Combineer het met 1 kledingstuk of accessoire met een knalkleur.
Hou de rest een beetje basic zodat het niet té overdreven word.
En dat natuurlijk met hoge pumps of peeptoes. :grinning:

Ik vind het jurkje niet zo mooi & een beetje te simpel. Bij de H&M hebben
ze veel feestelijkere & mooiere jurkjes voor dezelfde prijs! :grinning:

Mss felrode riem & Pumps?

Ik zou een knallende blazer (in rood, felblauw, roze, beige,…) doen en dan schoenen in dezelfde kleur. (: