Hoe combineer ik deze trui?

Ik heb eergister bij H&M een hele leuke oversizde-trui gehaald. Ik wil hem vandaag naar een feestje aan doen, maar ik weet niet zo goed hoe ik m moet combineren. Pherhaps met een grijze broeklegging met ritsje aan de onderkant + witte gympen? Of juist met een zwarte broek met flatjes? ideen zijn welkom :slightly_smiling_face:

http://i39.tinypic.com/34xjqzs.jpg

deze moet bij Mix & match ofzoiets. maargoed, zwarte broek en hakken. en zilveren ketting ofzoiets?

Zwarte legging, zwart 5 euro rokje, grijze hakken/ballerina´s? Of met een zwarte broek inderdaad.

met een jeans en armbanden gewoon…

Witte broek is ook wel leuk, en dan idd ballerina’s/hakken ofzo. Maar een grijze legging lijkt me niet erg mooi… Dan ben je zo grijs.

Nooh geen witte legging en ballerina’s, dat klinkt echt fout.

Nee geen witte legging, maar een gewone witte broek bedoel ik.

En ook in het officiele topic daarvoor.

panty, ballerina’'s en dan wat leuekn sieraden van zilver ofzo, heel simpel maar wel leuk!

Gewoon een skinny, zwart of gewoon spijker met lot’s of armbandjes, grote lange ketting en gympen of ballerina’s.

jeetje, dit kan met alles.
panty, legging, broek noem het maar op.
het is een basic iets.

paar sieraden erbij enzovoort.

witte of zwarte skinny
leuke kleur armbanden
leuke ballerina’s of hakken
zou ik doen (:

Zoiets heb ik ook.
Als ie lang genoeg is, kan je hem met een legging of maillot alleen aan, met laarzen.
Rokje eronder.
Op een broek, met riem.

zwarte broek of legging met zwarte hakken en dan een lange ketting ofzo

ik vind een zwarte broek mooier dan een grijze wat in je beginpost staat!
@wndaaa; geeen panty!
&schoenen maakt niet zo heel veel uit, all stars kunnen vind ik ook nog wel!

Die heb ik ook (:
Ik combineer hem met een jegging en mijn witte Nike Air Force 1 / een nepleren broek of legging en Allstars/Vans.

jeanslegging/vans/sneakers (L)

Als hij lang genoeg kan je er een panty met printje onder aandoen hoor, zou voor de zekerheid nog wel een zwart 5euro rokje van de h&m eronder aandoen, of een zwart/grijsbroekje, maar het kan wel!

ik zou een dikke maillot eronder aandoen en dan zwarte gympies

Legging / niet-doorzichtige zwarte panty

En om een fashion statement temaken en het grijs niet al te saai temaken: knal rode hakken? Of knal blauwe of een andere opvallende kleur!