Hoe buurmeisje terugpakken.

Hallo,

mijn buurmeisje is 12 en een beetje raar, maar nu heeft ze dus een groep
What’s App aangemaakt met wat vriendinnen van mij, met de naam; aan wie Annelie koppelen.
Nu wil ik haar dus terugpakken, maar ik ben totaal inspiratieloos. Het mag niet te gemeen zijn.
Heeft iemand ideeën?

Alvast bedankt :grinning:

upje?

Eh, een briefje aan haar deur hangen, hej ik ben … en zoek een leuke jongen. :sex:

Een drol voor haar deur leggen. Tip steek een vlaggetje erin.

No jk, i dont know. Wraak is nogal laag, en daar krijg je de meeste ruzie’s door.
Lét op, ook al is het een grapje, dan nog… het kan iemand kwaad maken. Laat het gewoon maar zo… :’)

wauw. wraak nemen op je buurmeisje van 12. Echt moedig.

Ik heb verder geen idee.

Ik denk dat ze het als grapje bedoelt, aangezien het niet gemeen mag zijn.
Maar verder heb ik ook geen inspiratie ofzo :’)
Succes

Je bent 15 en wilt een 12 jarige terug pakken? Laat het gewoon zitten zo. :grimacing:

Vind ze iemand leuk? Dan kan je een briefje schrijven met daarop de naam van die jongen, zoiets: He (naam van buurmeisje), ik vind je leuk. Heb je zin om een keer iets te doen? Zoja dan zie ik je om (tijdstip) bij (gewoon en plek) x, (jongens naam)

Maar ik zou het gewoon zo laten en niks doen ofzo.

Gooi d’r vissen weg. Nee maar even serieus:
ik denk dat je het beste niks kunt doen, omdat ze het misschien wel verkeerd op kan vatten. Natuurlijk kun je ook gewoon zorgen dat het écht heel onschuldig is, maar ik zou zo even niets weten.

Je kunt toch ook gewoon tegen haar zeggen dat je niet gekoppeld wil worden en duidelijk maken dat je het meent…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

HAHAHAHAH :grinning:
ot; volgens mij is het bij jullie meer ‘vriendschappelijk’ terugpakken dan echt omdat je boos bent toch? In dat andere geval niks doen.
Als het gewoon vriendschappelijk is zal gewoon iets ongeschuldigs doen. Briefjes op der deur plakken of geheime liefdesbrieven sturen

Misschien moet je haar gewoon vragen of ze de groep niet wilt maken.
Dan hoef je haar niet terug te pakken en is er ook geen strijd.

Haha nee een rotje en dan aansteken!
Nee maar hoezo terugpakken? Misschien probeert ze juist stiekem te helpen? :slightly_smiling_face:

-

Of je doet gewoon niets en beseft dat ze pas 12 is, en dus vaak nog wat kinderachtiger

Stoer! neem wraak door haar vriendje te zeggen dat het uit is.

Nee serieus, ze maakt een grapje, reageer ook grappig en ga geen ‘wraak’ nemen… Dat is best wel kinderachtig!

Raar dat ze ook alle nummers heeft van jouw vriendinnen?
Zou gewoon uit die groep gaan als ik jou was. Duidelijk zat