hoe bureau opleuken?

ik heb al de zoekfunctie gebruikt, maar het gaf me niet wat ik wou.
ik heb namelijk een wit, bestwel groot bureau.
nu heb ik er (heel saai) zo’n rek oipstaan om tijdschriften en pennen in te doen maar die ben ik zat
ik wil het opleuken door bijvoorbeeld mn mooiste schoenen op te zetten of kettingen ofzo
maar ik heb geen inspiratie…
en schoenen op tafel betekend armoede, dus ik weet niet of ik dat wel wil doen xD

ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!

hahahah ‘en schoenen op tafel betekent armoede’
xD
Ik kan je niet echt helpen, ik heb ook niet het allerhipste bureau ofzo, maar mn laptop neemt de meeste plaats in dusja. Voor de rest heb ik er nog een vintage juwelenkistje opstaan en wat prulletjes :’)

je kan er iets van een prikbord boven hangen met kettingen en een schaal met leuke kaarsjes ofzo en leuke doosjes echt van alles. je kan ook zoeken bij die foto’s op girlscene van die meisjes die hun kamer showen en daar je inspiratie uithalen

dubbel

Weet je wat je kunt doen? Heb ik ook ooit gedaan
Het is wel echt heel veel werk.
Je zaagt in het midden van je bureau een vierkant uit… daaronder monteer je een bak… meer een plank waar je net iets in kunt schuiven…
en in het gat een glasplaat en die maak je met kit enzo vast.
Ik deed daar dan altijd tekeningen in… of stukken behang…
zodat je veel kan varieren…
Of als je een helemaal wit bureau hebt…
Ga eens aan de gang met verf! Koop een paar leuke sjablonen en spuit bloemen ofzo over je bureau! Ook altijd leuk.
Verder… kun je ook denken aan leuke knoppen voor op de deurtjes? Laatjes? Van die leuke rozen knopjes ofzo! Kun je bij xenos kopen!
Ennne…
Je kunt er een leuke gekleurde lamp ofzo opzetten en planken erboven met van die riete mandjes of andere leuke bakjes.
Fotolijstjes … !