Hoe bruin je sneller ?

Hoi hoi ,
Met dit mooie weer is het dus echt fantastish om in het zonnetje te gaan liggen en een kleurtje bij te krijgen … Maar daarvoor heb je natuurlijk een tijdje voor nodig eer je een kleurtje krijgt … heeft dr iemand soms tips om sneller te bruinen ? xx

Aan het water bruin je sneller door de reflectie van het water. Ook heb je een smeersel met glitters erin die je op je huid smeert waardoor je sneller bruint. Wederom doordat de glitters reflecteren.

Je kan ook zonneolie gebruiken, maar het is beter van niet. Hierdoor verbrand je ook veeeeeeel sneller dan normaal.

Dan moet je dan ook wel zonneolie gebruiken met een hoge factor

Zonnebrand, met een iets lagere factor als je normaal doet

Als je je lichaam een keer per week scrubt bruin je sneller en blijft het langer zitten. (:

Ik gebruik altijd van die ‘factor 0’ spray. Dan heb ik na een halfuurtje al zo’n hele ‘zonnestreep’ zegmaar, waar je bikinibroekje zit.

Zonneolie mét een beschermfactor is wel goed.
Van Kruidvat heb je er zelfs tot beschermingsfactor 50.

Op water zonnen,
of olie gebruiken.

Met je luchtbedje op zee word je heel snel bruin! En sowieso als je tussendoor even in het water springt en dan weer gaat bakken gaat het sneller.

NOOIT OLIE GEBRUIKEN, ECHT NOOIT DOEN!
Dat bruine, is een korstje daaronder ben je heel erg verbrand niet normaal!

Uhm, ik heb zo’n verstuiver van de Action, en daar spuit ik me nat mee, dan word je snel bruin, of in je zwembad :'D
En een hoge factor gebruiken, dan blijft je kleur beter zitten!