Hoe blijft mijn haar stijl?

Hee meiden!
Ik heb krullend haar, en een rechte pony. Die pony krult natuurlijk ook, maar ik stijl m s ochtends, dan zit ie heel mooi. Alleen als ik op school aankom is ie weer helemaal gaan krullen! Weten jullie misschien hoe ik dit kan voorkomen? Behalve dan liters haarlak :wink:

Euhm heb je niet een prutje ofso dat bij het stijlen helpt?
misschien komt het door de wind of regen waardoor het gaat krullen
verder zou ik het niet weten stijltang meenemen :grinning: haha

mutsje/pet! (Ik heb ook vn dat krullende haar, en als ik het stijl… werkt dat bij mij egt het beste!) =D

idd, een muts opzetten helt het best :wink:

met een haarspeldje vastmaken als je naar school fietst? en als je eenmaal bent aangekomen het er weer uitdoen…

Ja, dat probleem heb ik ook
ik zou als ik jou was het dus gewoon strak
vast spelden en misschien een petje er overheen
en als je op school bent aangekomen
het weer beetjei n model brengne
maar weten jullie een goed product
wat je erin kunt doen voor je het gaat stijlen?
waardoor het glanst en langer stijl blijft??

als je zoo graagg stijl wil wrm laat je het dan niet permanenten?
misschien helpt het als je naar school fiets doe dan je haar in een staart en als je op school komt doe die staart dan uit.

hahah er zijn bij mij op school wel mensen die dat doen
dan gaan ze in de kantine hun haar stijlen

Heei :]

Door de regen gaat het stijl-heid altijd weg, maar het kan natuurlijk ook aan de stijltang zelf liggen, als je een vrij simpel dingetje hebt blijft hij natuurlijk niet zo lang goed. zelf heb ik ook een stijltang en best wel krullen, en bij mij blijft het altijd goed.
Maar ik zou het idd met speldjes even vasthouden en op school uitdoen en op de wc’s goed doen, succes!
xx

Blijkbaar helpt een beetje haarlak na / tijdens het stylen ook een beetje ?
Ik heb het zelf nog niet uitgetest…

hahaha,

Om dit probleem te voorkomen knip ik geen pony … :frowning_face:

stijlproduct gebruiken dat beschermt tegen luchtvochtigheid gebruiken voor je gaat stylen, bij mij blijft het dan echt véél langer steil. en idd een mutsje of petje die je pony naar omlaag houdt tijdens het fietsen enzo, anders waait hij helemaal uit model.

xx

Juist niet met een speldje vast zetten! Althans niet naar achteren zeg maar, boven op je hoofd. Want als je het er weer uit doet, dan staat je pony raar en is het moeilijk om (zonder stijltang) weer recht te krijgen.

mutsje, die zijn er nu ook maar zat die dat voor de lol dragen. van die afzak dingen bijv.

Met haarlak blijft het bij mij goed zitten hoor

Heb ik ook last van aangezien ik noggal een behoorlijk eind moet fietsen en mijn haar heel snel weer begint te krullen.
Als het regent of vochtig weer is zoiezo een muts/petje/capuchon opzetten. Na het stijlen je ponny een klein beetje touperen… het met een klemmetje naar achter zetten en als je op school komt losmaken en even naar voren doorborstellen.
Het beste kan je de rest van je haar ook even naar achter zetten of in een vlecht doen ofzo, want ik krijg anders altijd dat de plukjes naast mn ponny raar gaan krullen. Bij mij blijft het dan meestal wel stijl.

Inderdaad een stijlproduct tegen luchtvochtigheid vinden, haarlak gebruiken en een mutsje opdoen. Als je haarlak van dichtbij spuit wordt je pony een beetje hard maar het blijft dan ook heel goed zitten. Of gel erin. En ik heb gehoord dat de super de boer huismerk haarlak steenhard wordt. x’D

Serieus ? :flushed:

Mwuahaha jaa echtwaar dat zei mijn vriendin laatst. :]