hoe blijf ik in contact met hem?

ik zit nu een jaar bij een jongen in de klas en volgend jaar blijf ik wss zitten, dus ga ik naar een andere klas. kheb al wat geprobeerd met hem af te spreken alleen er zijn telkens dingen waardoor die niet kan. (wat trouwens best goeie redenen zijn) maar wat moet ik nou doen om in contact te blijven enzo?

dit had ik ook in het ‘‘vindt hij me leuk’’ topic over hem gepost, hoef je niet perse te lezen xd:

oke ik vind dus al een tijdje iemand leuk (m), en gister (of vanochtend ;P) hadden we een feestje van een jongen uit mijn klas. M was wel een beetje aangeschoten en was dus ook veel opener tegenover andere meiden enzo. maar vlak voordat ik wegmoest stonden we in een groepje en deed M opeens zijn arm om me heen en pakte daarna mn hand. en vlak daarna zei die tegen iemand dat die moest stoppen met dromen enzo (die andere jongen had geblowd) en toen vroeg ik aan M of die eigenlijk alweer een beetje op de wereld was en toen zei die ja en deed die zn arm weer soort van om me heen. en toen ik weg ging gaf die me ook een superlange knuffel.
dusja ik weet niet want hij deed daarvoor ook een beetje bij andere meiden zo maar toen gaf die ook toe dat die behoorlijk aangeschoten was.

Luister, als jongens (of mensen) dronken/aangeschoten zijn kunnen ze enorm knuffelig en hangerig worden. Dat is dus niks persoonlijks. En met niks persoonlijks bedoel ik dus dat hij waarschijnlijk niets in je ziet. Dit klinkt misschien een beetje hard, maar je moet geen “signalen” gaan halen uit veel te kleine dingen. Daar lieg je je jezelf alleen maar mee voor.

ja oke das waar, alleen ik vind hem ook gwn heel aardig als vriend, net als andere mensen uit mijn klas. maar ik weet dus niet hoe ik in contact met ze moet blijven (en vooral hem)

had precies hetzelfde. hij was nogal aangeschoten, met iedereen redelijk klef maar met mij het meest. dan denk ik meteen; ‘waaaa hij ziet me zitten’ maar volgens mij valt dat best tegen ;o hoe kut ik het ook vind om dat te zeggen. sorry.

Whatsapp, facebook, msn (als je daar nog aan doet)? Is niet zo moeilijk om zelf te verzinnen toch? Daarbij zit je nogsteeds bij ze op school dus zie je ze nog elke dag. Beetje je je verstand gebruiken.