Hoe blauw shortje combineren?

Ik heb een heel basic blauw fel h&m shortje gekocht. Maar hoe combineer je dit in dit weer?

foto?

foto?

Met zwarte slippers/ballerina’s en een loose gekleurde tanktop groen is mooi of zwart

een wit shirt met een leuk printje en miss lage sneakers ofzo (bijv. all stars)

Een wit los blouse, bij het broekje ingestopt. Met inderdaad lage allstars.

Een wit truitje en een zwarte maillot en zwarte flatjes? Of een zwart truitje ipv een wit truitje?

Ik heb alleen hoge allstars indezelfde kleur als het broekje. Heb wel andere lage schoenen. Iemand een idee welke kleur maillot/legging/panty je er bij kunt doen? Zwart is denk ik te hard?

^ Grijs?

Ik kan er geen foto van vinden:(

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G76%2000139%2072002%2067%200194%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Bedoel je deze?

Ja zoiets maar dan met omgeslagen pijpjes en een beetje meer lichtblauw. Echt tussen licht blauw en turqeus (of hoe je dat dan ook schrijft) in zegmaar.

Up.

?

Ik vind dat het met een zwarte panty wel kan hoor. En dan met een witte tanktop met printje, lage all stars en een boyfriend blazer/vestje?

-zwarte panty (wel zo’n doorzichtige zwarte)
-all stars
-oversized truitje (leuk in felle kleur)
-een paar armbanden (van die dikke in verschillende kleuren)

Bij www.lookbook.nu kan je als zoekwoord ‘blue short’ doen, gegarandeert veel resultaten!