hoe biecht je mishandeling op ?

hee,

ik ben Vidhula,
Nu heb ik sinds donderdag gesprekken met vertrouwenspersoon op school,
maar ik durf hem niet te vertellen wat er thuis aan de hand is, terwijl ik weet dat het wel moet…

Mijn moeder is alcoholist en mijn vader overleden, en mijn moeder laat mij alles doen, en als het niet goed is of ik doe het te laat dan gooit ze me tegen de kast aan, of slaat ze me, schopt ze me.
Nu weet ik wel dat ik het moet vertellen, aangezien ik rugklachten aan de laatste klappen heb overgehouden, en 3 gekneusde vingers :frowning:
Maar ik durf het niet te vertellen… :frowning:

Heeft iemand tips ? :frowning::{:{

Gewoon doen. Ookal durf je het niet… Het zal vast opluchten.

Mooie naam btw!

eeeehm tsja, er gewoon uitgooien?
daar heb je ook niet veel aan denk ik. beschouw dit maar als een upje

Maar op je profiel staat dat je met je pleegouders bent verhuisd naar LA?

Tsja, ik denk dat je van iedereen 't zelfde antwoord krijgt.
Vertellen.

Als je het moeilijk vindt om het zelf te vertellen, kan je het ook verwerken in een brief.
Schrijf een brier aan die vertrouwingspersoon en biecht daarin op wat er met je gebeurt.
Dan hoef je het niet één op één te vertellen en is het hoge woord er toch uit.

Apart wat er bij liveyourdream staat! heb je daar een verklaring voor?

Vreemd.
Spreek je wel de waarheid?
Sorry als het echt waar is,
maar ik vind het wel apart…

Goh. Ook toevallig.

^ @ Odjur
Zit je nu iets te citeren uit een ander topic?

Ja, maar zij heeft dat ook gepost en dat ging dan over een meisje uit haar klas dat mishandelt werd.
En voor de rest heeft ze nog niks gepost…

werdt met dt… oeh la la…
En ik laat me nog wel van mijn goede kant zien door intensief antwoord te geven.
Wat zijn sommige mensen zielig.

Ja idd.

*quote*

sneu

Ik vind het wel erg sneu dat je de waarheid niet verteld
er zijn namelijk echt mensen, die ik persoonlijk ken, die mishandeld worden en die leven soms in een hel en zijn bang voor hun ouders. Laat maar, wat mensen schijnen dit niet te begrijpen

als het waar is: zeg t gewoon tegen die mensen
als het niet waar is: zoek een leven
haha oke beetje hard ;$

wat ongelooflijk k*t voor je…ik zou het eerst zeggen tegen iemand die je goed kent en vertrouwt, een goede vriendin bijvoorbeeld, en daarna kun je het misschien makkelijker tegen iemand als een vertrouwenspersoon zeggen. Heel veel succes!

en als het niet waar is (vreemd verhaal namelijk!!!) dan ben je echt ziek, dit soort dingen verzin je toch niet…

Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Tegen een vertrouwenspersoon valt het nog mee. Tegen je omgeving is het moeilijker… Als je één ding zegt, komt de rest er vanzelf uit. Anders vraagt zij/hij wel door.

Ja, ik heb het over hun maar mn moeder heeft al jaren vaste vriend, en zie hem ondertussen ookal beetje als vader vandaar ouders…
en hoezo zou ik dat verzinnen ?
& bij iemand anders dat is iemand met een M.
en mijn naam begint met een V…