hoe beweeg ik dan?

Hee meiden,

Ik heb een klein vraagje:

M’n vriend die word tijdens de seks som moe omdat hij altij boven op ligt en op z’n armen moet steunen. Soms vraagt ie dan of ik even boven op wil, maar ik heb het gevoel dat ik dat voor geen meter kan!! Als ik boven op hem zit weet ik totaal niet hoe ik moet zitten of bewegen…

Hebben jullie tips?

Xx

Ehh…
Gewoon?

Dat je daar serieus over nadenkt zeg. :’)
Gewoon…
Je hoeft niet half te staan dansen tijdens de seks. -__-

Ik ben er ook geen held in, maar meestal beweeg ik mijn heupen naar voor en naar achter en soms gewoon op en neer. Als een jongen heel geil is pakt hij waarschijnlijk ook gewoon je heupen vast om je te sturen, vinden ze leuk ofzo XD

^ ja precies, mijn ex/misschien weer bijna vriend pakt m’n heupen altijd vast en geeft dan het ritme aan (:

Just go with the flow… Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je het fout doet.

uhmm… in een gehurkte houding zitten dan kan je met je handen af en toe ook op je knieen steunen.
enkels vasthouden en zo op en neer bewegen?
op een stoel kun je ook weer makkelijkere/andere houdingen aannemen
je hebt echt vanalles, leef je uit zou ik zeggen en zolang hij er plezier van heeft lijkt mij het dat er niks mis mee is…

Hij hoeft trouwens niet per se op zijn armen te steunen hoor, voor hem is het niet heel moeilijk verschillende (minder belastende) posities aan te nemen tijdens missionaris.

And once again zal ik mijn omschrijving van boven op opzoeken en hier posten. Even geduld a.u.b.

(Je vindt ook een heleboel tips in het boven/onder-topic.)

Tadaaa, veel plezier ermee.

Dat ging bij mij in het begin ook niet zo goed, wist niet echt wat ik moest doen, dus was hij als nog degene die het meest ´actief ´ was.
Maar oefening baart kunst! Ik zit bijna altijd met mijn knieën langs zijn heupen boven op hem, leun iets naar voor (je handen boven zijn schouders plaatsen kan helpen) en beweeg op en neer. Langzaam of snel, maakt niet uit maar ik zou langzaam beginnen om in het ritme te komen. Hij kan je helpen door zijn handen op je heupen of billen te leggen en zo het ritme aan te geven.
Wat ook leuk is heb ik begrepen uit ervaring, is rondjes draaien met je heupen om zijn eikel heen en zo langzaam naar beneden (hoop dat je snapt wat ik bedoel )
Nou, succes! En plaats nog een reactie als je mijn verhaal niet helemaal snapt.

‘’ Bounce like your ass have the hick upppppppppps ‘’
*sorry*
Gewoon op en neer, heen en weer ect.

Vraag hem om hulp… In het begin weet niemand hoe en wat.

kijk filmpjes op internet zou ik zegge ;p haha

als of je paard aan het rijden bent

smoooooothly, hahaha.

Van voor naar achter, van links naar rechts?

-

Wel eens op een paard gezeten?

op en neer met je heupen?

alsof je in galop zit :metal: