Hoe bewaren jullie panty's en leggings?

Je kent het wel, zo’n laatje waar allemaal leggings en panty’s door elkaar liggen en er is eigenlijk niets mee te beginnen. Nu kun je alles wel opvouwen en neerleggen, maar binnen notime is het weer een van die lades.

Nu ben ik het wel zat, maar kan niet echt een manier vinden om dit te voorkomen. (of althands niet eentje die me aanspreekt)

Hoe doen jullie dat?

ik heb ze ook gewoon in een la liggen ;d

ik heb een la, met een viertal mandjes in. en dan liggen ze ongeveer per kleur. De huidkleurige, de bruine, de zwarte doorzichtige en de zwarte waar je niet door kunt kijken

Ik heb twee stoffen dozen uit de Ikea, die in mijn kleerkast liggen. Heb er eigenlijk ook geen problemen mee :stuck_out_tongue: In de ene doos zitten de dikkere panty’s, in de andere de dunnere panty’s. Bij de dunnere panty’s (die makkelijker scheuren) heb ik nog een aparte zak voor de splinternieuwe panty’s (zonder ladders dus). Alles wat niet in die zak zit, heeft minstens 1 ladder. :stuck_out_tongue:

In een mandje in mijn kast. Ik heb een oude verrekte kast uit de middeleeuwen (niet sarcastisch, is echt waar :"D) die half op instorten staat, lades heb ik niet. Alleen twee planken.

Oh ik heb momenteel maar één panty, die inmiddels ook al kapot aan het gaan is :")

Ik heb twee manden. De een voor panty’s/leggings met print en de ander voor normale zonder print. Je zou het ook kunnen selecteren op kleur wat al werd genoemd.

Hoe lang doen jullie gemiddeld met een panty?

Panty’s: in de sokken la
Leggings: opgevouwen naast de shirts.

Dat vraag ik me ook af (’:

Met goedkopere panty’s doe ik maar één dag, helaas. Onlangs heb ik wat duurdere panty’s gekocht in de solden (van het merk DIM) en daar kan ik toch ietsje langer mee doen, hoewel ze ook niet zo lang meegaan bij mij.

Mijn leggings zitten gewoon in een la netjes opgevouwen. Mijn panty’s liggen in dezelfde la, maar zijn onmogelijk (netjes) op te vouwen dus die liggen door elkaar haha

Ik heb een mandje vol met al mijn panty’s en leggings. Ik kwam heel random met dat idee en zo kwam ik erachter dat ik in totaal iets van 20 van die dingen heb (en ze eigenlijk nooit gebruik)…

Ik heb mandjes/boxen van de Ikea waar ik ze in bewaar. Een voor mijn sokken en een voor mijn panty’s. En mijn leggings die vouw ik op en leg ik ernaast.

1/2 dagen.

Bij mij liggen ze in een mandje.

In een doos

Die tip van je panty’s en leggings in mandjes stoppen is handig,dat ga ik ook doen denk ik. voorderest raad ik je niet aan de 1.00 euro panty’s van de hema tekomen, diegene die half doorzichtig zijn tenminste, want die was bij mij na serieus 1 dag al vol ladders.

Echt? Ik doe er meestal 10/15 keer mee… af en toe meewassen in de bhwaszak en ze zijn weer als nieuw…

Lol, ik koop altijd die van hema van vier in een doosje. M<eestal na een of twee keer dragen kapot hahaha