Hoe betalen jullie het allemaal?ö

Hoiii .
telkens zie ik meisjes die echt méga veel kunnen kopen , hoe doen jullie het? ö
krijgen jullie het van je ouders ? werk je ? Of … ? want echt zelfs als ik werk verdien ik niet zoveel om zoveel uit tegeven aan dure make up producten ofzo …

Ik krijg kleedgeld en zakgeld en heb spaargeld van toen ik nog werkte

Ik heb laatst gewerkt dus daar heb ik nu nog wat van, en ik krijg 55 euro kleedgeld en 16 euro zakgeld… en jassen en schoenen die ik nodig heb worden betaald…

werken (ong. 250 per maand) en stufi (95 per maand) dus ja, daarvan dus.

Werken werken werken =P

Hoeveel verdien je dan ongeveer per maand? Het ligt er denk ik aan hoe je zelf met je geld omgaat, ik koop bijvoorbeeld nooit snoep ed, omdat dat ongemerkt zo aantikt. Ik krijg 60 euro kleedgeld en ongeveer 140 salaris, waarvan een deel naar m’n spaarrekening gaat. En ik moet eigenlijk ook elke maand wel een cadeautje kopen voor een verjaardag (vriendinnen+grote familie). En ik voel me een koning te rijk, heb altijd geld over. Maar ik koop dan ook bij H&M enzo.

zakgeld en mn ouders betalen mijn kleren en schoenen enzoo ;p

Alleen maar werken, krijg geen kleedgeld & geen zakgeld.

Ik koop niet teveel dure dingen. :’)
Liefst low-budget dingetjes.
Ik werk gewoon (momenteel in de vakantie iedere dag, de hele dag), heb binnenkort dan ook wel weer een lekker salarisje.

ik werk, krijg 40 zakgeld, 45 kleedgeld… en dat komt meestal in de buurt van de 200 euro… maar ik spaar minstens de helft =)

ik krijg per maand 120 euro (kleedgeld & zakgeld) en mijn salaris is meestal rond de 200 of 300 euro per maand.

Ik werk, krijg kleedgeld en spaar vaak m’n geld op! Daarnaast ben ik van de low-budget, dus ik red het makkelijk met mijn geld, al wil ik altijd wel meer geld maarja xD
Je moet gewoon goed leren met je geld om te gaan en weten hoe je het uitgeeft

krijg 60 kleedgeld, 15 zakgeld, en ongvr 200 euro salaris.
dus iedere maand 275 euro te besteden en dat gaat ook wel redelijk op. veel verjaardagen, veeeeeel kleding. mijn vader betaald mijn beltegoed gelukkig en mijn benzine voor scooter dusja dan kan je wel redelijk leuke dingen kopen. :slightly_smiling_face:

Ik steel het :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zak -en kleedgeld
Gulle opa en oma
Werken
Oppassen
Verjaardagsgeld

Even off-topic.
Ik zoek een baantje voor na school ik ben 13 maar op dat “ik zoek werk” forum zijn meer mensen van 15/16 en die zoeken dan baantjes die ik nog niet mag doen voor mijn leeftijd, weet iemand heel misschien een bijbaantje dat goed verdiend? :$!

ik krijg 30 euro zakgeld per maand, en dan nog rond de 180 euro salaris, en vanaf volgende maand de eerste 5 maanden 375 euro (school.) en daarna ga ik werken/leren, dus dan verdien ik wat meer :slightly_smiling_face:

Veel werken, idd. Ik heb 3 baantjes (oppassen, engels bijles geven en in een kinderatractiepark werken -in de winter ga ik de AH proberen, haha).

Mijn ouders betalen mijn kleren, verwend nest dat ik ben.

zakgeld, kleedgeld, lieve moeder(vader niet, khaat hem) en een lieve zus :grinning: