Hoe bergen jullie je make-up op?

Hee!
je ziet het al in de titel:
HOE BERG JE JE MAKE-UP OP?
ik heb echt geen idee.
mijn make-up dingen liggen niet echt doorelkaar, heb allemaal wel bij elkaar gelegd enzo maar alles staat apart , allemaal andere kastjes etc.
super irritant dus!
en ik zie op youtube vaak van die gekleurde kastjes:
waar koop je die?weet iemand dat?

nou… je bent niet erger dan me zus dus maak je niet druk. Koop een beautycase of hoe je het noemt. Bij de de kruidvat ofzo. Of hema. Het is heel handig.

haha geen idee vn die kastjes.
maar ik heb gewoon een beautycase,
xd. (:
vethandig.

Niet :smirk:

Ik gebruik niet zo veel (alleen mascara en af en toe foundation) en dat ligt er gewoon ready for use.

ja dat had ik mar vond super irritant en het past er niet in!
je moet op youtube intypen: make-up opbergen
of kijken bij : beautygloss
en dan bij haar stash( ff kijken tussen haar filmpjes)

ps. ik gebruik best veel en heb heel veel!:stuck_out_tongue:

ik heb ze in zo’n laatjes ding en dan soort bij soort in een laatje
(srry k weet niet hoe ik een plaatje moet toevoegen dus dit is maar even de link)

hét laatjes-ding

ik heb 4 kleine bakjes in een laatje, daar heb ik mn make-up een beetje in gesorteerd.

Xsenos kan je ze halen :slightly_smiling_face:

Die laatjes. Heb er 8 van.
Bij de Xenos, voor 3 euro nog wat volgens mij.

Zo’n bakje in de badkamer. Dat is wat ik het meest gebruik. Mascara, eyeliner, dagcrème, foundation …

in de 3 laatjes van mn kaptafel.
maar ik moet ook meer plaats hebben want het past haast niet meer haha :grinning:

want er moet ook mn haarspullen enzoo in (A)
dus elastiekjes enzoo.

maarjaa ik hoor van veel mensen die kastjes bij de Xenos, dus ik zou daar maar eens gaan kijken!

succes!

In die kastjes kan niet zo súper veel hoor.
Ga volgend jaar, ga ik toch verhuizen, een grote kaptafel kopen met een grote ladekast erna waar ik alles netjes in kan leggen.

Dan kan ik ook heel m’n visagiekoffer leeg halen. :grinning:

Ik heb zo’n schuifkastje à la mascha. erg handig eigenlijk. in de ene la steken mn oogspulletjes, in de andere mn nagellak etc. m’n haarspullen bewaar ik in een aparte “beautycase” omdat die te groot zijn voor de schuifjes. je kan die schuifjes kopen bij de xenos maar omdat ik in belgie woon heb ik ze bij een papierwinkel gekocht (tis zo’n papierorganizer voor bedrijven normaal maar ach :p).

Ik heb alleen zo’n make-up tasje voor mijn spulletjes, ik heb geen speciale plek ofzo

Ik heb het gewoon in een klein bakje liggen, tis ook niet zo veel :stuck_out_tongue:

thanks voor jullie reactiess
ik heb gekeken bij de xenos
maar vind ze toch wel erg klein :grinning_face_with_smiling_eyes:
ik heb nu iets heel vets gezien bij de ikea!

Zo’n houten kastje-ding met twee kleine laadjes en 2 grote? Die heb ik ook, superhandig! :grinning:
Die heeft Cynthia ook, maar ik had 'm eerder! Grrr… Omg, wat ben ik toch melig. xDDD

ik heb in mijn kledingkast een hele makeuptafel staan, en daar staat alles gewoon op.
Dan leg ik heb gewoon allemaal netjes neer, en dan zet ik een stoel voor die tavel. En ga ik make uppen haha xD

ik heb me Bodylotions/body scrub/dag en nacht creme/ allemaal in een mandje zitten en me make up die ik dagelijks gebruik in een tasje zodat ik het ook snel mee kan nemen, en me lipgloss ook in een apart tasje,
me spullen van the body shop heb ik op een kastje staan

Groetjes x

Die plastice kastjes Xenos.