Hoe benader ik hem?

Als je mijn vorige topic (eind maart) hebt gelezen weet je precies waar het over gaat, zo niet, hier een korte samenvatting: Ik heb dus iemand ontmoet en drie dagen achter elkaar gezien (zo’n 2 weken geleden) en daarna kon ik hem niet meer uit mijn hoofd krijgen.

Mijn probleem is dus dat ik niet weet of ik hem leuk vind en wil dat graag uitzoeken… maar ik doe soms (bij sommigen) een beetje sceptisch over jongens (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik heb hem toegevoegd op facebook en heb 3 korte gesprekjes met hem gehad… (hij heeft een keer midden in 'n gesprek een ‘sticker’ gestuurd met ‘i love you’ terwijl het over eten ging en ik weet niet of hij dit zo bedoelde of een foutje was…)

Maar ik durf dus niet echt een gesprek met hem te beginnen en ben bang dat hij dit raar vind…

Ik heb mezelf voorgenomen hem een bericht te sturen als we allebei online zijn… (dit gaat natuurlijk wel even duren) en dan waarschijnlijk onder het mom van ik verveel me…

Hoe dan ook, ik struggle hier best mee… Heeft iemand nog tips, of weet die wat ik moet doen??

Hoe eng het ook mss voelt, stuur hem een berichtje van “hey, hoe gaat het?” gewoon proberen en kijk hoe dat loopt! :wink:

gotnojams heeft gelijk ^ maar stuur alsjeblieft geen “hoe gaat het”.

Verzin iets persoonlijkers als: Lekker aan het tannen met dit weertje?

Ik zou het woord tannen alleen niet gebruiken, maar verder ben ik het met fashionaap eens.

Stuur inderdaad geen “hoe gaat ie?”. Uit ervaring komt er bij mannen niet meer uit dan “goed en met jou?”. Mannen zijn geen vrouwen, ze zijn kortaf. Andere voorbeeld, stel een man de vraag hoe was je vakantie. Meer dan “goed, het was mooi weer” ga je waarschijnlijk niet krijgen terwijl vrouwen meestal wel hele verhalen en uitgebreid verteld.