Hoe benader ik die cutie van de gym?

Normaal ben ik een ‘social butterfly’, maar zodra ik iemand echt leuk ga vinden ben ik klunzig, verlegen en vreselijk onhandig… Ik zit al een aantal jaar bij een sportschool waar diverse jongens een poging hebben gedaan tot benadering, een grote eer maar niet van de persoon van wie ik het wil…

Er is een mega leuke jongen in de sportschool waar ik simpelweg geen move bij durf te maken,
hij staat vaak tussen de gewichten en zijn blik kruist ook vaak de mijne en merk dat hij mij ook vaak aankijkt, maar hij lacht niet, zegt niet ‘hi’ dus dat maakt mij onzeker om dat wel te gaan doen,
terwijl ik inmiddels 24/7 aan hem denk. Ik denk altijd: Als iemand mij echt leuk vind benaderd hij mij wel (noem mij van de oude stempel, maar hier ga ik altijd maar vanuit) en als ik hem zie zou ik ook denken dat hij niet het type is die ‘verlegen’ is om iemand te benaderen…

Ik ben er sinds gister uit dat hij een Duitse jongen is, paar weken terug liep ik nog vol trots met mijn Duitse voetbalshirt om in de sportschool dus lijkt mij dat hij dan juist een poging had kunnen doen als hij mij wel ziet zitten?

Wat denken jullie en zou ik misschien iets moeten ondernemen?
En nee ik ga niet vragen hoe een apparaat werkt want hij weet dat ik prima weet hoe alle apparaten werken, ik sta zelf nl. ook regelmatig tussen de gewichten.

Vraag of hij je een keer wilt helpen met gewichten?

Hoe? Ik red mezelf altijd prima en dat ziet hij ook,
ik ben misschien te nuchter aan het denken maar is dat niet wat te opvallend?

Wel als je echt goed bent met gewichten zou ik het inderdaad niet doen.

Wat je misschien wel kunt doen is wat vaker in zijn buurt trainen? Dus bv. het apparaat of de gewichten ernaast? Ik weet natuurlijk niet hoe jouw gym er uit ziet maar misschien is dat een mogelijkheid?

Wel goeie zet van dat voetbalshirt, echt props! :grinning:

Misschien kun je een keer je handdoek/waterfles/iets anders bij hem in de buurt “per ongeluk vergeten” en hopen dat hij je dan daarvoor aanspreekt?(:

Misschien houdt hij niet van voetbal, dat hij daarom niks heeft gezegd. Misschien gewoon een keer vragen hoe zwaar de gewichten zijn die hij gebruikt? Of simpel beginnen: Een keer lief lachen als hij je aankijkt :slightly_smiling_face:

Vraag of hij even kan kijken of je houding wel goed is tijdens een oefening.
Desnoods ga je dan squatten ofzo. Lekker subtiel.

Of ze is voor het verkeerde team

perfect, of laat iets per ongeluk vallen ^^

Haha has worked I guess,
Gister ik met mijn duitse shirt, squaten… ( wat ik serieus ALTIJD doe )
maar nu ging hij wel erg dichtbij zijn oefening doen,
in ieder geval, ik was klaar met de training en pakte mijn tas toen ik bijna tegen hem opliep want
hij stopte zijn training ook en JAWEL zijn eerste glimlach, mijn eerste glimlach en wauw…
Ik ben weer verliefd na jaren geloof ik…
Morgenavond maar even ‘Hi’ zeggen… that’s the next step I guess?

Cute ^^ veel success