Normaal ben ik een ‘social butterfly’, maar zodra ik iemand echt leuk ga vinden ben ik klunzig, verlegen en vreselijk onhandig… Ik zit al een aantal jaar bij een sportschool waar diverse jongens een poging hebben gedaan tot benadering, een grote eer maar niet van de persoon van wie ik het wil…
Er is een mega leuke jongen in de sportschool waar ik simpelweg geen move bij durf te maken,
hij staat vaak tussen de gewichten en zijn blik kruist ook vaak de mijne en merk dat hij mij ook vaak aankijkt, maar hij lacht niet, zegt niet ‘hi’ dus dat maakt mij onzeker om dat wel te gaan doen,
terwijl ik inmiddels 24/7 aan hem denk. Ik denk altijd: Als iemand mij echt leuk vind benaderd hij mij wel (noem mij van de oude stempel, maar hier ga ik altijd maar vanuit) en als ik hem zie zou ik ook denken dat hij niet het type is die ‘verlegen’ is om iemand te benaderen…
Ik ben er sinds gister uit dat hij een Duitse jongen is, paar weken terug liep ik nog vol trots met mijn Duitse voetbalshirt om in de sportschool dus lijkt mij dat hij dan juist een poging had kunnen doen als hij mij wel ziet zitten?
Wat denken jullie en zou ik misschien iets moeten ondernemen?
En nee ik ga niet vragen hoe een apparaat werkt want hij weet dat ik prima weet hoe alle apparaten werken, ik sta zelf nl. ook regelmatig tussen de gewichten.