Hoe ben jij nou echt?

Voorbeeld: Ik kom over als arrogant maar ben diep van binnen heel gevoelig.
Of: Ik kom over als schattig maar ben diep van binnen best wel stoer.

Ik kom over als een harteloze bitch met onwijs veel zelfvertrouwen maar soms kan ik ook best wel eens gevoelig zijn (het is niet vaak, ik geef 't toe maar ik kan 't echt) en soms ben ik ook helemaal niet zo zeker over mezelf en m’n leven.

Ik kom over als een lief vrolijk en redelijk zelfverzekerd meisje maar ik kan soms ook wel bitchy zijn en ik ben juist heel onzeker.

Op school ben ik het stille, verlegen meisje maar bij vrienden en thuis is dat juist andersom.

Eigenlijk ben ik redelijk mijzelf. Maar ik hoor wel dat mensen eerst van mij dachten dat ik lief en onschuldig ben en dat dat later mee blijkt te vallen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mensen zien mij vaak als een geduldig persoon, terwijl ik heel ongeduldig en agressief kan zijn

Niet citeren

Als ik je niet zo goed ken, doe ik alsof ik geen interesse heb in je en doe ik rustig en normaal.
Als ik je goed ken, weet je dat ik niet helemaal goed in mn hoofd ben :’)

Yes helemaal dit!

ik heb geen idee hoe ik nu echt ben, en wie ik nu ben

Ik ben vaak in mijzelf gekeerd en observeer juist dingen. Ik ben niet zo’n prater.

Goede beschrijving van mij :wink:

Ik kom, voor de meeste, erg rustig/vriendelijk over.
Maar als je mij leert kennen ben ik echt een weirdo.

Ik ben een heel onzeker meisje, die arrogant en zelfverzekerd over komt omdat ik niet wil laten merken dat ik onzeker ben. Maar als je me eenmaal goed kent, weet je dat ik een steekje los heb & dat ik zo gek als een deur ben.

Ik denk dat ik wel ongeveer over kom zoals ik ben… Ik kan het lastig inschatten van mezelf natuurlijk. Maar ik denk niet dat ik me heel anders voor doe dan ik ben. Soms kom ik zelfverzekerder over maar dan voel ik me ook gewoon zo (Dus ben ik zo) terwijl ik op andere momenten/omstandigheden/bij andere mensen gewoon onzekerder ben en ook zo over kom.

Ik kom over als een bitch met een grote bek. Maar eigenlijk ben ik heel onzeker en rustig.

Wel aardig zelfverzekerd en ik sta klaar voor degenen waar ik om geef.

dit heb ik oook

Ik kom over als een meisje wat zich goed voelt, wel wat verlegen etc. Maar van binnen ben ik onzeker als de pest haha