Hoe belangrijk is kleding voor jou?!

Just wondering =)

• Hoe lang sta jij 's ochtends voor de kledingkast?
  • Draag je weleens kleding van de Zeeman?
  • Beoordeel je anderen op wat ze aan hebben?

Drop het hier neer =)

• Hoe lang sta jij 's ochtends voor de kledingkast? kwartier
  • Draag je weleens kleding van de Zeeman? alleen onderbroekjes
  • Beoordeel je anderen op wat ze aan hebben? nee

Just wondering =)

- Hoe lang sta jij 's ochtends voor de kledingkast? Niet zo heel lang helemaal niet meer.
- Draag je weleens kleding van de Zeeman? Nope, nog erger: draag m’n werkkleding voor stage -.-
- Beoordeel je anderen op wat ze aan hebben? Alleen als diegene het verkeerd om draagt :stuck_out_tongue:

Één minuut om kleding eruit te pakken
    Nee, niet zozeer omdat het van de Zeeman is maar omdat ik er nooit wta zie wat ik zou dragen.
    Ja en nee. Als iemand er als een junk uitziet krijg ik, ongewild, toch een mening over diegene. Kan ik niets aan doen. Maar ik zal mensen bijvoorbeeld nooitnooitnooit pesten ofzo met hun kledingstijl
    5 minuutjes…Meestal haal ik me kleding voor morgen een dag van tevoren eruit. Scheelt tijd
    ik heb allen kousen van de zeeman
    nee

- Hoe lang sta jij 's ochtends voor de kledingkast? meestal 5 minuten, niet lang :stuck_out_tongue:
- Draag je weleens kleding van de Zeeman? Nee
- Beoordeel je anderen op wat ze aan hebben? Ik probeer niemand te beoordelen op zijn uiterlijk. Soms denk ik wel eens een beetje hoe iemand misschien is maar dat kun je helemaal niet weten. Dus dat probeer ik niet te doen.

Een halfuur
    Nee
    Mwa, soms, als ik even zin heb om onaardig te doen, maar dan niet op zeeman/h&m kleding, maar eerder combinaties. Doe het eerder bij brugjes die dan 10000 kleuren doorelkaar gemengd hebben, maar een beeld over hun hebben door hun kleren … hmm … nee.

- Hoe lang sta jij 's ochtends voor de kledingkast?Een paar minuten denk ik.
- Draag je weleens kleding van de Zeeman?Toen ik wat jonger was wel maar de volwassenen kleding daar is meer voor moeders vind ik, overigens koop ik daar wel meestal pyjamas/sokken.
- Beoordeel je anderen op wat ze aan hebben?Ik heb zoiets van draag lekker wat je wil dragen :’)

- Hoe lang sta jij 's ochtends voor de kledingkast?
Een paar minuten
- Draag je weleens kleding van de Zeeman?
Alleen panty’s voor onder mijn broeken wanneer het koud is.
- Beoordeel je anderen op wat ze aan hebben?
Onbewust doe je dat wel, maar daar doe ik verder niks mee en ik ga ook geen mensen pesten of belachelijk maken om hun kleding.

Hoe lang sta jij 's ochtends voor de kledingkast?
Dat verschilt met hoeveel tijd ik heb… Als ik weinig tot geen tijd heb weet ik bijna meteen wat ik aan doe maar heb ik veel tijd dan pas ik echt een uur lang wat ik aan doe…
Draag je weleens kleding van de Zeeman?
Nee. Niet dat ik het erg vind om van de Zeeman aan te hebben heb er alleen niets van.
Beoordeel je anderen op wat ze aan hebben?
Onbewust wel ja.

Ik leg mijn kleding 's avonds al neer, zodat ik 's ochtends niet een kwartier er voor sta :slightly_smiling_face:
Ik vind het leuk om elke keer andere combinaties te maken enz. en als bijv. een kledingstuk dat ik aan wil bij de was zit stort ik in ^^

alleen ondergoed.

Onbewust doe ik dat wel, maar het is niet zo dat ik kleding snel lelijk vind bij iemand, het laat de persoonlijkheid zien.

• Hoe lang sta jij 's ochtends voor de kledingkast? 15 minuten
  • Draag je weleens kleding van de Zeeman? nee
  • Beoordeel je anderen op wat ze aan hebben? nouja, niet direct beoordelen. maar wat voor kleding iemand aanheeft en hoe verzorgt iemand eruit ziet zegt wel iets :wink:. het kan zorgend at iemand me juist wel of helemaal niet opvalt.

- Hoe lang sta jij 's ochtends voor de kledingkast? 5 minuten…
- Draag je weleens kleding van de Zeeman?Ja, ik haal sowieso al m’n maillots, panty’s, sokken en ondergoed daar (geen bh’s trouwens). Echte kleding (shirts, broeken) koop ik daar nooit.
- Beoordeel je anderen op wat ze aan hebben? Soms ja, maar kleding kan veel over degene zeggen…Als je er verzorgt uit ziet kan je a) gewoon aardig zijn b) kakkerig zijn xD etc.

Ongeveer 15 minuten denk ik?
Nee
Nee, draag lekker wat je zelf wilt. Soms denk ik wel eens; jeetje wat heeft die nou aan? Maar ik zou er nooit iemand mee pesten of wat dan ook.

5minuten gemiddeld, wel eens korter, wel eens een halfuur…

Ja ik heb 1 rokje van Zeeman, die is kei leuk! Heb er ook eentje van Wibra! Maar de dingen daar zijn vaak te groot.

Soms. Als het echt KEI koud is en ik zie een meisje in zo’n rokje wat nauwelijks een rokje te noemen is, zonder panty, dan zou ik daar wel wat bij denken ja. Maar ik zou er niks van zeggen.

5 minuten
    Nee
    Soms, maar dan meer van tegen mijn vriendinnen Oh zie je wat die aanheeft? Maar zou er niet iemand mee gaan pesten ofzo.
    Niet heel lang, meestal bedenk ik in bed al wat ik aan ga doen, en dan kan ik het zo pakken
    Nee eigenlijk nooit, maar dat is niet omdat ik iets tegen de Zeeman heb ofzo, ik kom er gewoon nooit
    Misschien wel een beetje, hoewel ik weet dat het niet goed is. Maar hoe iemand eruit ziet kan wel wat zeggen over die persoon, dus helemaal raar is het ook weer niet.
    0 minuten in bedenk alles al van te voren in mn hoofd en dan pak ik het snel
    ehhh geloof het niet
    Ja, maar niet in hun gezicht haha

niet heel lang en soms vraag ik advies aan mensen via ping hahaha
nope nog nooit daar geweest…
af en toe wel, slechte eigenschap i knowww

Paar seconden.

Nee.

Nee.