hoe begin ik .. ?

Sinds twee weken heb ik met echt de allerleukste jongen van de school en ik kan het nog steeds niet geloven. Maar ik heb wat adviezen nodig. Ik heb zelf zes maanden een vriendje gehad en ook gezoend. Alleen de jongen waarmee ik nu heb, heeft nog maar een vriendinnetje gehad en dat was voor weekje, niet gezoend + afgesproken. Wij hebben nu al twee weken, alleen we hebben nog niet gezoend, wel al een paar keer afgesproken. Maar het komt er gewoon niet van! Ik wil het zelf super graag en waarschijnlijk hij zelf ook, alleen weten we allebei niet goed hoe we moeten beginnen. Ik ben zelf ook niet echt een held, vandaar dat ik zelf ook niet weet hoe ik zou kunnen beginnen… Tips? x

“Heb je zin om te zoenen?”
“Jahoor”

meestal gaat het vanzelf.
maar vragen om te zoenen vind ik zo stom staan XD

Ghehe geweldig :grin:
Dan moet ie wel antwoorden
En zeer zeker dat het antwoord ja zal zijn ;O

Tja, je weet het wel gelijk…
En anders krijg je een antwoord van ‘nee’, ‘durf ik niet’, ‘ik weet niet of ik het wel kan’ al geeft iemand dat niet zo snel toe.

Eigenlijk lijkt me het een apart idee om niet te zoenen in een relatie, maargoed, gewoon het juiste moment kiezen en doen?

pak 'm gewoon op z’n bek haha,
ben je ook metteen van ‘die eerste keer’ af
is niet zo moeilijk als je nu denkt hoor,
en anders doe je het als hij of jij weg gaat?
knuffel en dan gewoon :couplekiss_man_woman:

Ja, ik vind het zelf ook wel raar om te vragen. Maar we hebben nu al een paar keer afgesproken, zelfs naar de bios. En het gebeurt gewoon niet. Ik zie wel. Thanks in ieder geval :grinning:

“ik vind je lief”
jullie kijken elkaar diep in de ogen,
en wopla
je begint gewoon met hem zoenen.

1. geef hem een ijsje of iets anders dat smeert aan zijn mond :stuck_out_tongue:
  2. Hij smeert ijs of iets anders aan zijn mond
  3. Jij zegt: hé, er zit wat aan je mond.
  4. Je veegt het eraf terwijl je hem diep in zijn ogen aan kijkt
  5. Je zoent hem!

oké, btje omslachtig, misschien moet je gewoon het moment afwachten :stuck_out_tongue:

Ik vind het een beetje raar dat als je een vriendje hebt, dat je nog niet met hem heb gezoend :stuck_out_tongue:
Maargoed, uhh… geef hem een kusje op zijn wang en dan begint hij waarschijnlijk vanzelf wel jou te kussen op je mond.

Haha dat vind ik zelf ook raar. Vooral omdat we al hebben afgesproken.
Alleen hij heeft zich ook nooit met meisjes bezig gehouden, dus dit is wel de eerste keer. En hij is nogal verlegen. Ik ga volgende keer gewoon echt zelf te beginnen, maar het moet wel van beide kanten komen, want vorige keer was dat ook niet gelukt, haha.

Gewoon een keertje op bed ofzo liggen knuffelen, en als jullie gezichten dan bij elkaar zijn, dan zoen je hem gewoon. Of je begint gewoon met een kusje.
Komt vanzelf allemaal wel.

Als je hem ziet gewoon WHAM!

geef hem een aantal kusjes

begin met 'm een zoen te geven op z’n wang als je 'm ziet
dan vluchtig eentje op de mond en als je alleen bent , er gewoon voor gaan en 'm echt zoenen :slightly_smiling_face: