Hoe begin ik erover?

Ik ken mijn vriendje al twee jaar, maar het is pas sinds kort ‘aan’ tussen ons. (een paar weken) En ik ben dolverliefd op hem en hij gelukkig ook op mij. :hugs: We hebben al veel gezoend en geknuffeld de afgelopen weken, (we waren voordat we iets kregen ook al heel lichamelijk, maar dan als vrienden.)
Ik hoef niet meteen met hem naar bed, maar ik wil wel een beetje die kant op gaan. We zijn allebei nog maagd, en ik denk niet dat hij er haast mee heeft om die status te verliezen, maar toch verlang ik naar hem, wil ik op z’n minst weten of hij ook naar mij verlangt.

Hoe kan ik dit subtiel vragen, of duidelijk maken dat ik er voor opensta? Ik hou echt van hem en als hij wil wachten accepteer ik dat. Iemand tips?

Je zou zelf de stap kunnen nemen als jullie aan het zoenen zijn?
Dus handen onder zijn shirt bijv. of de kus dwingender maken
Dan merk je vanzelf of hij er voor open staat!

Misschien kan je als jullie aan het zoenen zijn voorzichtig met je hand over zijn buik en naar beneden, als hij het laat gaan vindt hij het oke. Je merkt het dan ook vanzelf wel als hij iets bij jou doet.

Dit en je zou ook zijn handen op je borsten kunnen leggen. Dan weet hij meteen ook dat jij ook iets wil.

het rustig opbouwen is een optie,het moet wel spontaan van beide komen
anders gaat het niet werken.

langzamerhand gaat het steeds beter,jullie zijn beide maagd het kom vanzelf wel
het heeft wat meer tijd nodig niks mis mee.

Zolang jullie beide gelukkig (verliefd zijn) elkaar,elkaar de tijd geven om elkaar echt goed te kennen.

het komt heus wel vanzelf goed

Zoals de andere meiden al hebben gezegd: Ga heel subtiel met een hand onder zijn shirt, en plaats zijn hand onder het jouwe. Zoen hem wat dwingender, en zoen hem bijvoorbeeld in zijn nek.

Dankjewel iedereen! Nog een vraagje: waar kan ik het voor het eerst proberen? Ik ben niet vaak met hem alleen thuis, ivm ouders die uit het niets mijn kamer in komen lopen met koekjes en thee. :flushed: Bij hem thuis is het hetzelfde verhaal. Het is maar heel af en toe dat we echt alleen zijn. Kan ik het dan pas proberen? Als het niet meteen op seks uitdraait zou het toch ook kunnen als er mensen zijn die onverwacht binnenkomen?