Hey, ik heb dus al een tijdje ( 3 jaar fso ) een crush op een jongen. Hij komt altijd op verjaardagen van mijn neven en nicht enzo, mijn oom heeft een vrouw ( nooit getrouwd geweest ) en het is de zoon van haar broer. Maarja ik heb nooit echt het lef gehad om iets tegen hem te zeggen
toen mijn nicht overleed hebben ze heel lang geen verjaardagen meer gevierd en heb ik hem 1 jaar en 7 maanden niet gezien. Afgelopen vrijdag was voor de eerste keer weer een verjaardag en jahoor hij was er ook weer, nooit gedacht dat ik nog precies hetzelfde voelde als 1 jaar en 7 maanden geleden maar ik vind hem nog steeds hartstikke leuk. Ik heb weer niks tegen hem gezegd en toen begon mijn moeder maar actie te ondernemen. Hij was al weg en mijn ma vertelde het aan zijn tante en die vertelde het weer door en toen heb ik van mijn nicht zijn nummer gehad!!! ( hij weet dus niet dat ik zijn nummer heb ) Ik wil al het hele weekend wat zeggen maar ik durf maar niet, wat als ik word afgewezen? Dan kan ik hem nooit meer aankijken als ik hem zie op een verjaardag. En ik kan toch niet zomaar zeggen ‘hey ik heb je nummer van me nicht ik vind je heel leuk zullen we appe?’ Dat is meteen zo straight to the point. Maar ik wil echt wat zeggen ik weet gewoon niet wat en hoe. Help me please
Nou je pakt je telefoon, opent Whatsapp en stuurt hem een berichtje.
Je zou eerst gewoon een gesprek kunnen beginnen over koetjes en kalfjes, dus hoe het met hem gaat, wat ie doet in t dagelijks leven werk/school blabla. Wanneer jullie elkaar wat beter hebben leren kennen zou ik pas over zaken beginnen als wat jullie van elkaar vinden.
Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?
Ik ben 14 en hij is 15
Is er binnenkort niet weer een verjaardag? Dan app je hem gewoon “hee, kom jij zaterdag ook op de verjaardag van *naam neef/nicht/oom/tante*? X *jouw naam*”
Of je maakt een groepsapp met iedereen van die familie oid?
De eerst volgende verjaardag is pas in augustus weer en ik heb geen nummers van die kant van de familie, ben ook niet mega close met ze. Zie ze alleen op verjaardagen wat ik wel jammer vind. En ik heb nog nooit echt met hem gepraat dus om dan ineens in augustus te zeggen ‘hee, kom jij ook vrijdag?’ Ik weet niet, dat is toch raar?