hoe afwijzen?

Hoi iedereen
ik zal het kort houden: de vriend van de jongen op wie ik ben, is op mij. Ik ben eigenlijk goed bevriend met die vriend maar hij is helemaal niet mijn type. Mijn vriendinnen en ik denken dat hij iets voor me voelt en nu vraagt hij of ik iets met hem wil gaan doen. Ik ben eigenlijk bang dat hij iets wil ondernemen en wil eigenlijk niets met hem gaan doen. Ik wil wel eens weten hoe jullie iemand afwijzen en graag wat tips voor wat ik zou kunnen doen.
Alvast merci :slightly_smiling_face:
Xx

Gewoon zeggen dat je geen zin hebt om met hem af te spreken?

Maar misschien wil hij alleen afspreken als vrienden. Want jullie weten het niet zeker of hij iets voor je voelt toch?

ja maar hij stuurt enkel naar mij hartjes in zijn berichten en hij hangt wel heel vaak rond mij :s maar je kan wel gelijk hebben

Tja, het enige wat je kan doen is duidelijk zijn. Hints geven heeft geen zin. :’) Meer tips dan dit heb ik niet, haha. Afwijzen is kut.

idd :slightly_smiling_face: merci he

idd :slightly_smiling_face: merci he

Zeggen dat je iemand anders leuk vindt?

-

Waarom geef je hem geen kans? -Alleen als die ene jongen geen intresse toont he-

En anders zeggen, dat het je spijt en niet de bedoeling was om hem hoop te geven, maar je vind iemand anders leuk , zoiets? (:

Je kan altijd gewoon iets leuks met hem gaan doen toch, daar is niks mis mee. Zorg er alleen wel voor dat het niet iets wordt wat TE romantisch is. Dat geeft meestal alleen maar meer hoop. Als hij je toch vertelt dat hij je leuk vindt of iets voor je voelt, kan je hem altijd eerlijk vertellen dat je hem meer als een goede vriend ziet.
~ Als je een vriendin/nichtje (van jouw leeftijd) heb die hij niet kent, kan je altijd die vriendin meenemen, dan kan hij er misschien voor zorgen dat jouw crush mee gaat. Misschien vindt jouw vriendin die jongen wél helemaal geweldig. :relieved:
Je kan het altijd proberen toch?
Veel succes.
x

Srry voor late reactie :slightly_smiling_face: bedankt voor jullie reacties
en misschien doe ik da wel eens Xx