Hoe aanspreken

Heei,

Ik weet niet of hier al een topic over is. Ik kon er in ieder geval geen een vinden.
Maar ik ben verliefd op een jongen. En hij heeft volgens mij geen idee dat ik besta. Ik heb hem dus laatst op facebook een vriendschapsverzoek gestuurd en hij is geaccepteerd, maar ik weet nu dus echt niet wat ik verder moet doen. Ja, met hem praten. Maar ik durf hem niet aan te spreken. En omdat hij op dezelfde school zit en bij een vriendin van mij in de klas ben ik bang om voor schut te staan.

Wat moet ik nu doen?

Hahaha, had ik ook met een jongen waarmee ik nu vrij veel praat op facebook, en die ik nog steeds heel leuk vind.

Maar oke, wat ik heb gedaan is gewoon hey gezegd, en dan gedaan alsof het niet voor hem bedoeld was. anyway, bij mij kwam er toen een leuk gesprek uit.

Okee. Haha.
Ik neem me telkens voor om als hij online is hem een bericht te sturen. Maar dan komt hij online en dan zakt de moed in mijn schoenen…

up

Ik zou gewoon een gesprek beginnen, maar dan niet van “O sorry was niet voor jou bedoeld” want volgens mij komt dat meestal heel nep over.
Je kunt misschien iets vragen van: Hey, jij zit toch bij -naam vriendin- in de klas?
En dan gewoon een vriendschappelijk gesprek beginnen en kijken hoe het verloopt.

Up

Haha dit dacht ik ook xD

Misschien is het een idee om zijn foto’s te liken? Dan krijg hij daar een melding over en liked misschien ook een paar foto’s terug. Dan heb je in ieder geval een gespreksonderwerp! Succes :slightly_smiling_face:)

dat zou ik zelf een beetje stalkerig vinden…

Ja zo dacht ik er ook over. Het moet niet té worden zeg maar. En ook als je iets liked kan iedereen het zien… dus ja. Niet iedereen hoeft te zien wat ik like enzo.

Gesprek op fb beginnen :slightly_smiling_face:

Hahaha. Zo ver was ik ook al gekomen.

Dit is zo herkenbaar voor mij, haha! Ik snap je, maar gewoon doen! Niet geschoten, is altijd mis!

Upje.

Hij is nu online en ik heb al een stuk of 20 keer heei in dat balkje getypt, maar toch telkens weer verwijderd. Ik durf gewoon niet. Terwijl ik zelf altijd mijn vriendinnen aanspoor.

Doeen! Nu!

ja okee. Imk heb het gedaan. En hij zegt nu hoi. En nu wat nu? Nu weet ik het niet meer. fuck.

Hoe is het?

upp!!!