Hockeywedstrijd afzeggen

Zijn hier ook hockeyers? weet iemand hoe groot de boete is die je krijgt als je met je team een wedstrijd afzegt of niet komt opdagen?
Een groot deel van ons team gaat binnenkort op toernooi, maar nu moeten we dus wel wat regelen voor de wedstrijd van dat weekend!

Ik heb geen idee eigenlijk…

Als je gewoon netjes afzegt kun je dan wel een boete krijgen eigenlijk?

uhh… er is geen boete?Niet dat ik weet. Je hebt alleen de wedstrijd automatisch verloren.
En kunnen jullie dan geen spelers van jullie club ‘lenen’?

Je kan de wedstrijd toch ook verzetten naar een andere datum?
Dan krijg je geen boete en kun je alsnog de wedstrijd spelen

Nee we mogen de wedstrijd niet verzetten, want dat mag alleen als het niet door het weer kan ofzo…
En vervangers regelen kan ook wel, maar dan moeten er dus 9 vervangers in ons team komen haha:) en als je niet komt opdagen krijg je een geldboete, 3 punten in mindering en je verliest met 5-0, maar die laatste 2 maken me niet zo veel uit haha

Je verliest dan gewoon ofzo?

Je kan de situatie toch gewoon uitleggen?

als je niet komt opdagen wint het andere team met 6-0. als je het aflast en je hebt een goeie reden volgens mij niks. maar anders was het rond de ¤40 of ¤50 euro. best duur dus

je kunt toch gewoon proberen mensen uit andere teams halen
+ een boete krijg je niet,
ik hockey ook
en als je niet komt opdagen óf opgeeft van verlies je 3-0 volgens mij, en dan krijgt die andere dus 3 punten,
naja dat is wat ik er van mee heb gekregen, dus wat mij een keer is verteld…

oke naja 40 of 50 euro gedeeld door 10 is dus 4 euro per persoon, dat valt nog wel mee op zich! en ja we kunnen het ook proberen het uit te leggen, maar dan gaat de knhb toch zeiken omdat die wedstrijd niet is gespeeld…
verder trouwens nog mensen die naar jokertoernooi gaan:)

volgens mij kan je de wedstrijd gewoon verzetten hoor. vraag het anders even na bij de knhb. en anders hebben zij maar automatisch gewonnen alleen ik zou het wel even laten weten aan dat team, anders hebben zij hun dag verpest door naar de hockey te komen en uiteindelijk geen wedstrijd te hebben ;p

jaa mij is ook ooit verteld dat je da met 3-0 verliest en niet met 5-0 of 6-0
&ik denk dat er best veel mensen zijn die willen invallen ofzo, ik ook wel maar woon in deventer en weet niet welke club jullie zijn xd
&het is wel voor een hockeytoernooi??
want dan vind ik dat je het gwn tegen de knhb kan uitleggen ofzo en de wedstrijd verplaatsen!

jaa het is wel een hockeytoernooi, maar geen prestatie toernooi ofzo:)
we zitten ook in A5 haha
en wij zitten op gooische en moeten die dag tegen haaskamp thuis, dus het is wel lullig als haaskamp voor niks komt want dat is super ver rijden! dus nu maar proberen zo veel mogelijk invallers te regelen…

als je het zelf regelt, mag je hem gewoon verzetten hoor

volgens mij moet je dan veel in de duckout zitten. maargoed, alleen als je echt niet anders kan afzeggen want het is wel een teamsport en je team rekent op je !

ik denk dat je dat wel op de site van KNHB kan vinden of niet?
volgens mij kan je het wel verzetten ofzo hoor.

Als je optijd afmeld is er geen probleem maar dat moet volgens mij maximaal 2 of 3 dagen van te voren gedaan zijn.
Pas als jij het die dag zelf laat weten, of als je niet op komt dagen krijg je die boete volgens mij.