Hockeyfeest

Hee,
Ik heb vanavond voor het eerst een AB hockeyfeest. Alleen ik weet eigenlijk niet wat ik aan moet trekken. Want jurkjes ofzo zijn volgens mij niet echt hockeyfeest kleding. Ik ga vanmiddag natuurlijk ook even aan mn team vragen wat zij doen, maar hebben jullie tips? Of hoe gaan jullie altijd naar een hf? (als je uberhaubt gaat)
liefs

Ik trek meestal gewoon een skinny jeans met een leuk topje en laarsjes/hakken aan, gewoon zoals bij andere feesten.

Het beruchste feest van 't jaar…

Nou een leuk jurkje kan makelijk. Gewoon wat je aan kan trekken als je uit gaat.
En een skinny jean met een leuke tshirt en hakken eronder voldoet al.
En dan lekker je haar en make-up op en top doen.

ja ik ook meestal gewoon wat ik bij andere feesten ook aan trek.Alleen ik zou geen ballerina’s of nieuwe schoenen aantrekken want (bij ons op de club tenminste) het is altijd zo druk en vol en iedereen drinkt en morst(vooral bier) op de grond dus als je aan het eind van de avond thuis komt zijn je schoenen echt verpest.En als je dan ballerina’s aanhebt zijn je voeten echt vies,en het doet pijn als er mensen op je voeten staan.

Jeans
Allstars/vans/andere sneakers
shirtje
vestje

skinny, mooite top, blazer/cardigan, pumps/flatjes

oke ik zal wel heel dom zijn enz.
maar wat is dat??
daar heb ik hier nog nooit van gehoord :flushed:

ahh hockey feesten zijn echt geweldig!!
maar ik heb meestal een skinny jeans aan met een wit shirtje en een vestje erover,

oja doe geen al te mooie schoenen aan, bij mij zitten ze aan het einde van de avond helemaal onder het bier…echt smerig;P

Uhm bij ons is het altijd met thema, dus iedereen gaat echt als een debiel :stuck_out_tongue:
Anders zou ik gewoon een skinny doen met oude schoenen eronder en een topje/tshirtje/polo

een feest… van de hockeyvereniging… voor mensen die hockeyen+intro’s

en wat is er zo bijzonder aan zo’n feest?

^oh zo. ik dacht dat het een heel groot feest was ofzo XD
maar hier ( in de achterhoek ) is hockyen niet populair
( volgens mij hebben we helemaal geen club) daarom kende ik het dus niet. :wink:

Voor de meeste mensen die hockeyen is het 't feest van het jaar.

okeee ik snap het haha :grin: ik dacht dat het gewoon zoiets was als een schoolfeest ofzo, en die zijn bij ons echt super saai

ja, maar hockeymensen zijn niet saai

Uh je moet gewoon aantrekken wat je normaal ook aandoet, anyway wij hadden vorige week hockeyfeest en de mensen waren gewoon heel simpel gekleed maar dan met leuke accesoires erop of heelveel glitters weet ik veel wat, gewoon wat je normaal aantrekt! x

Meid, zo’n hockey feest is echt niet zo veel anders dan een normaal feest hoor. Gewoon aan doen wat je leuk vind en wat lekker zit.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Nou, trek maar niet iets nieuws aan. Er wordt gegooid met drank, vloer is facking ranzig, en iedereen is bezopen. En jurkjes zijn echt wel hockeyfeest-achtig. Is er geen thema of zo?
Wij hadden als thema:
‘bezopen in de tropen’
was wel lachen, allemaal safari outfits en de meest aparte dingen.

(en ik heb 50 minuten vast gezeten in de wc, jeej, heb het hartstikke naar mn zin gehad op dat feest!)