Hockeyfeest, oogcontact.. wel of niet?

Oké, jullie denken vast ‘wat denkt ze ver vooruit’. Maar dit is gewoon een what if situatie.

Er zit bij mij een jongen op school waar ik áltijd oogcontact mee heb. (17, ik ben 15)
Maar echt alsof zegmaar… we met elkaar praten met onze ogen.
Nu is er a.s vrijdag 2 dec een hockeyfeest…
Ik ben nog nooit op zo’n feest geweest maar weet wel dat ze bekend staan om het feit dat iedereen met elkaar gaat (zoenen).

Raden, hij is er dus ook.
Maar ik wil helemaal niet zoenen op zo’n feestje, en zeker (nog) niet met hem!

Zie al weer helemaal voor me hoe dat dan gaat lopen. Dan ben ik “dat meisje dat leuk was voor een avondje” maar verder niks. Ondanks dat hij niet zo’n type is (jaja ik heb zo wat verhalen gehoord hoor!) denk ik dat dat bij jongens onbewust een gevoel oproept van “zij is makkelijk” of; “voor haar hoef ik geen moeite te doen”. Ik leer hem liever kennen, voordat ik met hem ga.

Dus eigenlijk… stél dat het er opaan komt, hoe laat ik hem zien dat ik wel interesse heb maar eigenlijk niet nog met hem wil gaan…?

Nu ik dit typ klinkt het best kansloos, maarja.

Hmm… Misschien gewoon 'n leuke avond met 'm hebben en als 't erop aan komt, eerlijk zeggen? Geen idee eigenlijk :") succes dan.

Dit ja. Zou niet weten hoe anders.

als hij je zoent, gewoon een kus geven, niet écht met 'm gaan, gewoon een beetje knuffelen en praten. af en toe een kusje. Dan laat je merken dat je niet heel makkelijk bent. en misschien dat je aan het eind van de avond afscheid van hem kan nemen met een échte zoen?