Hockey.

Hallo ,

normaal sta ik spits bij hockey, maar omdat er iemand geblesseerd is moet ik mid-mid staan. Alleen kan k daar niet de hele wedstrijd staan, en aangezien er niet gewisseld kan worden moet dat wel …

Iemand misschien tips hoe ik het het beste kan volhouden? :$:$

Als ik jou was zou ik niet gelijk alles geven. Probeer met andere middenveldspeelsters af te spreken dat de links en rechts meer naar achter trekken, en jij meer naar voren. Jij kan dan als er verdedigd moet worden rustiger naar achter gaan en zo gaan staan dat de bal naar jou gespeeld kan worden, en jij hem zo weer naar voren brengt.

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel!
Succes alvast!

Ja, ik snap wat je bedoeld !

Echt heel erg bedankt, ik heb hier wat aan ! (:

dat van ezelsbruggetje is wel slim! ik zou ook even met de voorstopper overleggen dat die misschien iets meer naar het middenveld gaat dan normaal.
je kan trouwens ook onder de wedstrijd met iemand uit je team wisselen van positie.

ik zou trouwens dan ook af en toe gaan hardlopen ofzo, of ging het niet om je condititie? niet gemeen bedoeld hoor :slightly_smiling_face: maar een goede conditie is gewoon heel fijn bij hockey

Ja, ik loop al hard, maar daar ging het wel om! Maar we spelen best hoog en bijna niemand uit mijn team kan die plek spelen, volgens de coach, dus moet k het doen. Maar het is best vermoeiend ook als je wel een goede conditie hebt !

ik moet daar ook wel eens staan, en word ook heel snel moe.
maar meestal sta ik links-achter, dus wissel in in de wedstrijd met de links-achter.
als zij dan weer erg moe wordt wisselen we weer.
bij ons gaat dit heel goed in de wedstrijd!
je kunt natuurlijk ook met iemand anders wisselen (hoeft niet persé de links-achter te zijn).
gewoon met je team overleggen.

xxx