Hockey?

Ik vind hockey toch wel erg leuk, dus nu zit ik eraan te denken om er op te gaan, maar ik ben al 15… en ik heb het nog nooit gedaan… hoe zit dat met teams enzo dan? of ben ik al te oud, hihi :angel:

Zit er hier iemand die ook al ‘wat ouder’ onder hockey is gegaan?

eronder?
of erop?

sorry, ik kan je niet helpen dus x)
maar is dat belgisch ofzo, eronder?

Ik zit niet op hockey maar wel op een andere teamsport.
Het lijkt me trouwens niet raar als je nu op hockey gaat hoor? er zijn ook genoeg volwassenen die nieuw in een team komen!
no problemo!

Hee, ik zit ook op hockey en dat is super leuk!
Je kan er gewoon nog op alleen het eerste jaar kom je dan wel in het laagste team. Maar alsnog is het echt super leuk.
Ik zou het doen!

Kom je dan wel bij leeftijdsgenoten in een team bijvoorbeeld? En als je helemaal geen ervaring hebt? :stuck_out_tongue:

Haha, ik zeg ook altijd naast/langs, net de verkeerde hihi.

Dat is toch per club verschillend?
Bij ons kom je gewoon bij je leeftijdsgenoten en waar ruimte is =D

Niet dat ik er verstand van heb hoor (:
maar je komt echt niet bij 10jarige kinderen!
Anders bel je even naar de club in de buurt? Dan kan je daar even je vragen stellen, en vraag je wanneer je een keertje kunt komen kijken of mee kunt trainen!
En over dat geen ervaring; iedereen is ooit een keer zo begonnen, en dat leer je allemaal heel snel =D
Succes!

Bij ons heb je een soort hockeyschool waar je eerst leert hockeyen.
En na een tijdje word je ingedeeld in een team van je leeftijd.
ik zou het gewoon doen, het is echt leuk hoor!

Waar hockeyen jullie?

Ik ben ook pas gaan hockeyen toen ik 15 was gewoon doen heel leuk! Je komt sowieso bij mensen van je eigen leeftijd in een team.

Ik haat hockey.
Stomme elitesport.

Ik kan der echt niets van :’)

Ik heb precies hetzelfde probleem, maar het neemt wel heel veel tijd in enzo.
Dus ik weet het nog niet.

Bij ons op school krijgen mensen serieus vrij omdat ze moeten hockeyen, like wtf.
En we hebben ons eigen team enzo. -.-’

Niet dat ik zelf hockey of zo maar ik denk dat dat geen probleem is. Je komt vast in een gezellig team. :wink:

ik heb ook hockey gedaan 4 jaar laqng, maar k begon het een beetje saai te vinden
maar het was wel gezellig als je in een leuk team zit
op hyves was er een groep: ’als hockey makkelijk zou zijn zou het voetbal heten’ hyve die vond ik toch wel grappig

Mijn héle school hockeyd ( echt de kakkerclub van oost nederland). Maar ik kreeg vroeger ook vrij omdat ik moest dansen dus dat was wel chill.

Haha, nou ik zit op de kakkerclub van t noorden :stuck_out_tongue:

Mijn vriend zit op hockey, maar die hockeyed al sinds hij kan lopen maar hier heb je vast niets aan, dus zie dit maar als een upje :slightly_smiling_face: