Hockey bitchesss

Hockeyy!!
Sinds kort mijn favo sport.
Ik doe er nog maar een paar weken aan, maar vind het nu al helemaal te gek.
Er is alleen 1 probleempje…
In mijn team zitten een paar meiden die niet echt aardig doen.
Ze zitten mij constant af te kraken omdat ik nog niet zo goed ben.
Dat is natuurlijk logisch want ik zit er nog maar net op.
Ze zitten de hele tijd achter mijn rug om te praten en ik ga nu niet meer met een fijn gevoel naar training.
Kan iemand me een tip geven?

Groetjesss

Zeggen dat ze normaal moeten doen?

Alle tanden uit hun bek slaan

Of je kunt ze beter er gewoon op aanspreken

Gwn negeren? Je zit er voor je eigen

hockey is wel een teamsport dus natuurlijk is het vervelend als je niet kunt opschieten met je teamgenoten.
spreek ze erop aan of ga naar je trainer zou ik zeggen!

Spreek ze erop aan, als het daarna nog niet beter wordt kun je naar je trainer gaan.

Oeps, niet aan gedacht hihi
Maar zou t alsnog negeren, en gwn normaal tegen ze blijven doen
Op ten duur word t vast wel minder, ze hebben geen keus

Ik zou het gewoon negeren, want ze willen juist dat je er aandacht aan gaat besteden. Doe dat dus niet. Laat ze lekker lullen en doe je ding, straks ben jij goed in de sport en staan hun daar met een grote bek.

Zo goed worden dat je in hoger team wordt geplaatst. Maar ik denk dat het sowieso mogelijk is om te veranderen van team als je het niet erg vind om op een lager niveau te spelen.
Het is veeeel leuker als je een leuk team hebt, en dat snap ik, want om dezelfde reden ben ik na 6 jaar ook van hockey afgegaan. Er komt gewoon een bepaald soort mens op af ofzo.

In een teamsport er voor je eigen zitten werkt niet echt.
Negeren kan, maar je kunt het ook eens en voor altijd duidelijk maken dat je er niet van gediend bent dat ze achter je rug om praten, als ze iets of op aan te merken hebben het gewoon meteen tegen jouw zeggen en zoals je zelf al aangeeft, je zit nog niet op hun niveau omdat je net begonnen bent, maar hun zijn ook allemaal een keer begonnen! Een beetje begrip van hun kant zou niet geheel misplaatst zijn!

Maar met pesterijen of schijnheilig gedoe is mijn mening dat je ze het hardst hebt door er meteen te zeggen wat je er van denkt, een vele gevallen verwachten ze juist niet dat je ineens je bek open trekt! Nooit over je heen laten lopen of al pispaal laten gebruiken.

Je bent nieuw dus zijn ze gewoon aan het testen hoe ver ze kunnen gaan en hoe je bent. Vertel ze dat deze sport je passie is en dat je hoopt samen ver te kunnen komen, daar moeten ze wel respect voor hebben want het lijkt mij dat ze daar met hetzelfde doel zitten. Zitten ze daar omdat het een traditie in de familie is en alleen paardrijden ook maar zo saai is, dan hoop ik voor je dat je snel hogerop komt en in een ander, misschien wel hoger team komt!

Veel succes!
[font=Verdana]

Bedankt allemaal!
Ik ga woensdag proberen er wat van te zeggen!

naar je trainer gaan, hockey is een teamsport. je hebt niet echt veel tijd voor dit soort ongein.

Inderdaad, plus een goede trainer hoort ook met dit soort dingen mee te denken voor oplossingen lijkt mij.

Dit had ik dus ook altijd op hockey. En toch heb ik het 4 jaar volgehouden :’) naar de trainer gaan werd trouwens alleen maar erger. ik hoopte dat het zou ophouden als ik naar een ander team zou gaan maar dat was 100x zo erg. Toen begonnen ze mij ook te tackelen enzo :’)

Als ik het opnieuw zou mogen doen dan had ik ze er gewoon op aangesproken, maar ik was die tijd super onzeker en durfde niks.

Vervelend! Ik ben dus ook best wel onzeker!

Dit is dus waarom ik geen teamsporten doe

True

Ik zou er wat tegen hen van zeggen. En laten zien dat je echt wil werken om goed te worden en om op hun niveau te komen.

Als het je passie is moet je je echt niet laten doen door een paar stomme meiden!