Hobby inspiratie

Ik kan door een medisch probleem niet meer sporten. Sporten was altijd mijn aller grootste hobby, ik sportte 7x in de week. Nu ik dat dus niet meer kan doen wil ik eigenlijk iets anders leuks doen. Ik kan natuurlijk zelf gaan brainstormen, maar ik dacht: Misschien hebben de meiden hier op girlscene wel een super orginele hobby, of een hobby waarvan je denkt: Dat raad ik je echt aan!

Graag zou ik hier dus mijn inspiratie op willen doen voor een hobby/ een leuke bezigheid.

Alvast bedankt!
Sarah

Hm nee, sorry, ik heb niet echt bijzondere hobby’s.
Vervelend voor je, dat je niet meer kan sporten =( Succes met iets leuks vinden!

Ik vind mijn eigen kleding maken altijd leuk om te doen en je hebt er ook nog aan (als het goed is gelukt tenminste)…

oh wat vervelend zeg. Ga inderdaad knutselen oid

a

Een instrument bespelen :slightly_smiling_face: Ik speel zelf gitaar, daar kan je als je wil heel wat tijd in steken…

-sieraden maken
-een blog beginnen
-je kamer opnieuw inrichten
-taarten maken
-fotograferen
-schrijven
:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:??misschien vind je iets hiertussen leuk?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

legpuzzels maken, heeerlijk!

up, jullie hebben echt leuke ideeën:)

a

ik schilder ^^ als je t leuk vind is t echt een vet leuke hobby!

ik heb een tijdje geschilderd, maar na een tijdje werd ik altijd een beetje inspiratieloos:$:$

haha ik heb een vet groot doek in mn kamer staan (80x90) en telkens als ik weer iets weet schilder ik er iets bij :grinning: ik kan wel als je wilt eens wat foto’s posten

ja, graag!:wink:

okee momentje hoor, k maak even een foto voor je!

http://i53.tinypic.com/qnuxpj.jpg

superleuk idee!

dankjeee ^^ k hoop dat je er wat mee kunt!

Ik heb hetzelfde probleem.