Hobbies? =\

Hee Meiden [K]
Nou, ik zit een beetje met een probleem. Ik heb nooit wat te doen, en ik verveel me écht áltijd… Dus, weet iemand een hobby, of een leuke sport wat ik kan gaan doen ofzo? Mn interesses zijn: muziek, mode, ennehmm… verder niks eigelijk xD… Waarom denk je dat ik zelf geen hobby verzin 0=)
En oja, ik zit al op gitaarles (maar daar vind ik niet zoveel meer aan, ga eraf) en stijldansen (alleen is het seizoen afgelopen, en begint pas weer in september).
Njaa, alvast bedankt enzo…
xx

Je kunt…

x gaan hardlopen (doe ik zelf ook, en wat een resultaat al na een paar weken! We hadden vandaag een conditietest op school en ik had nu een 7,5 ipv een 4-!)
x toch maar door gaan met gitaarles, of anders een ander instrument zoeken
x een bandje oprichten, altijd leuk als je van muziek houdt & als je echt een beetje bekend wordt is dat natuurlijk heel leuk!
x kleding gaan ontwerpen op een schetsblok
x uitgaan
x vaker dingen organiseren met vriendinnen zoals een filmavondje
x een groooot feest organiseren voor iedereen die je kent (en mensen die je nóg niet kent)
x een huisdier nemen (of heb je die al?)
x een serie gaan volgen op tv

en nog veel meer =)

xx

Gehe, maak een stijlboek. xD

^^ precies, dat wou ik ook net zeggen…

Nieuwe kledingcombinaties maken voor de spiegel met lekkere muziek op! :grinning:
En gamen natuurlijk! lol

vage en grappige foto’s maken :wink:

ga grey’s anatomy volgen! Dat is echt een té hippe serie op net 5, die elke maandag is… Verder surf ik veel op internet, ik speel volleybal, msn (natuurlijk) en ik ga leuke dingen doen met vrienden of vriendinnen. Ga bijvoorbeeld een keertje uit, organiseer 'n filmavondje, ga koekjes bakken ( xD is erg melig ) of ga gewoon een xtje naar de film, ook allemaal erg leuk! Verder kun je ook nog uhm… Nouja, muziekliedjes opzoeken van onbekende bands (doe ik ook als ik me verveel) of leuke dingen voor je kamer opzoeken (niet dat je het allemaal kan kopen, maar 't is wel grappig om te doen)
Nouja, mijn ideeen zijn op, ik hoop dat je d’r iets aan hebt;)

Sofiesticated, dat van een bandje beginnen is een goed idee: je hebt echt een hoop te doen(coveren, zelf muziek schrijven, een plek zoeken om te oefenen)
-Ga je op iets creatiefs richten wat je wat je altijd al wilde doen: oefening baart kunst!
-Doe iets wat je vroeger ook altijd deed en pak dat weer op (punniken, strijkkralen om maar wat te bedenken)

• Hardlopen
  • Leuke sport zoeken [kijk bij een van de topic’s hier, er zijn er genoeg over sport :wink: ]
  • Foto’s gaan maken
  • Fietsen
  • Koken
  • Kamer opruimen
  • Lezen
  • Hw maken zodat je voor loopt en in de les niets hoeft te doen
  • Op internet surfen
  • Stijlboek bijhouden
  • Kleding ontwerpen
  • Ga iets doen wat je vroeger veel deed, maar nu niet meer zo [bijv. skeleren, in een speeltuintje spelen, knikkeren :stuck_out_tongue_closed_eyes: ]
  • Neem een baantje!
    Meer weet ik nu ff niet hoor… Ik hoop dat je er wat aan hebt :wink:

Ik zit op atletiek.
Maar als er geen club dichtbij is, of je er niet op mag, kun je gaan hardlopen in de buurt.
Steeds even veel, met je stopwatch in je hand, en houd je records bij

idd

Ik weet niet of je een muziekinstrument thuis hebt? Maar ik heb al jaaaren een piano op mijn kamer staan, maar kon er niet meer mee dan ‘vader jacob’ en ‘mieke hou je vast’ enz. Toen ben ik op internet gegaan naar online gratis cursussen en ben wat gaan prutsen ^^
En aja, genoeg ideeen zijn er al gezegd ^^ kan ik ook wel eens bekijken.

Of ga een oude gymp pimpen

UP

Heb ik dus ook last van xd
Misschien kun je op internet leuke liedjes voor op de gitaar zoeken?
Of wonen er kinderen bij jou in de buurt? Dan kun je bijvoorbeeld met ze gaan buitenspelen, of ergens oppassen.

VOETBAL :grin:

Of eh, je houdt van muziek he? Als je nou is een beetje beats en mixen gaat maken?