Hmpf.

Nou kijk.
Er is dus zo’n jongen.
We kennen elkaar nog helemaal niet zo goed, zien elkaar elke vrijdag, en ik vond hem eerst best leuk. Maar toen was ie nog een beetje onbereikbaar omdat ik nog niet zeker wist of hij mij ook leuk vond :’). Nu is dat dus wel gebleken, dmv een paar smsjes enzo. En gisteravond was er ook een feest waar ie het ook wel een beetje liet merken. Maar als ik er nu telkens aan denk voelt het helemaal niet leuk meer :’). Hij lijkt opeens een beetje slapper zegmaar, omdat ie niet meer zo onbereikbaar is als eerst. denk ik. Nu lijkt ie veel meer zo’n jochie. Zoals ik al zei ken ik ‘m helemaal nog niet goed, en er is ook absoluut nog geen reden om ‘m af te wijzen of ook maar iets in die richting :’).
Maargoed, nu voelt het zo dubbel. Ik weet niet of ik hem nog wel leuk vind als ie het zo laat merken.
En eigenlijk is het ook niet zo’n probleem, maar hier op gc kan ik toch mooi brabbelen over jongens, dus et voilà :’).

Ennieweej, wat zouden jullie doen?

ohh daar heb ik ook altijd last van :expressionless: en dan vind ik m helemaal niet meer leuk enzo en zodra hij dan ook niet meer wil…wil ik hem weer :stuck_out_tongue: sjah ik weet echt niet wat je eraan kunt doen :stuck_out_tongue: miss een soort van bindingsangst? :stuck_out_tongue:

Beter leren kennen. dan weet je of je hem wat vind of niet. en niet teveel over nagaan denken, dat verwart je alleen maar

Omg dat heb ik dus ook altijd, ik dacht onderhand dat er wat mis met me was en ik vind het ook stom dat ik dat doe. Maar ik krijg gewoon zo’n vaag gevoel en dan ga ik smoesjes verzinnen om niet meer met hem af te spreken.
Hier heb je dus niet veel aan maargoed.

Oo dat herken ik wel een beetje :stuck_out_tongue: Soms is die spanning gewoon echt leuk :slightly_smiling_face: Jammer dat ik dat al een tijd niet meer gehad heb, ik word te serieus volgens mij…

Tja ik heb geen idee wat ik zou doen, nog wat rustiger aan doen met hem, nadenken en kijken of je er de volgende keer dat je hem ziet weer iets verandert is.
Als je je nou voorstelt dat je m afwijst, zal je m daarna dan weer leuk vinden?

Weet ik niet eigenlijk. Het is best nadelig dat ik hem elke vrijdag zie, want de ene keer heeft ie iets heel leuks aan en dan denk ik: oeh je bent toch wel erg leuk. Maar de andere keer, zoals gister en vrijdag, heeft ie dan iets minder leuks aan en dan is ie gewoon weer wat minder aantrekkelijk :’). Maar ik denk dat als ik 'm af zou wijzen, dat ik m dan opzich wel weer leuk zou kunnen gaan vinden (wow wat een zin) door de dingen die ie doet enzo.
Soms lijkt ie een beetje klungelig, en de andere keer juist weer heel… leuk. (mmh, ik kan zeuren)

@Iedereen: bedankt =D! Het voelt best goed om dit soort tips te krijgen om een onbenullig iets waar je tóch veel over nadenkt :’)

god, dat heb ik ook!

=D een medepersoon!

En weetje wat het ook is. Ik heb gewoon leuk teruggesmst, kusje erachter, blablabla. Terwijl ik het niet eens zeker weet =. Maar ik kan nu de rest van de week niet meer smsen (mn abo is op.__.).

Theh, sorry als ik dit zeg, maar ik heb dat nu nog nooit meegemaakt. xD
Nuja, moet kunnen! xp
Wel vervelend zeg! Nja, echt tips kan ik nu ook niet geven, ik zou het eerlijk gezegd zelf niet meer weten… xd

Haha, dat kan, dat je dat nog nooit hebt meegemaakt XD

up voor mezelf dan maar :’)

Heel erg offtopic.
Maar je hebt een geweldig plaatje/avatar ding. :'D En verder… um, ja, hier heb ik nooit last van want óf ik vind iemand niet leuk, óf ik ben helemaal whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
van hem.

hahaha, dankje XD

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM… (ik denk na)
Ik kan niet goed bij helpen, heb het nog nooit gehad. Maar doe het toch… Omdat jij het bent XD.

Nja iig, leer hem kennen via msn ofzo?
Oh hee wacht ik heb WEL hetzelfde gehad. Maar ondertussen vond ik iemand anders veel leuker maar dat gaf ik niet toe aan mezelf en ik flirte wel terug. En toen had ik met hem afgesproken en toen kwam ik erachter dat ik toch niet wou en toen heb ik hem letterlijk van me af moeten duwen.
Oke hier heb je niks aan x’]

hahaha :’).
Maar ik weet niet of ik ‘m wel durf/wil spreken op msn omdat ik dan aardig ga doen en terug ga flirten en straks dan geef ik m hoop terwijl ik eigenlijk helemaal niks wil :’). Maar misschien wil ik ook wel wat.
Ik weet het niet.
aaargh.

DAAROM
PRATEN JIJ SCHEITLUIS

Helpt dat :grin:?
Je moet eerst met hem praten voordat je dat weet. Ofzo. Ik ging ook flirten gewoon omdat ik dat leuk vond. Heel gemeen ik weet het.
maar het was wel leuk x’D

welcome to my world -.-’

aaa biatch, mij een beetje scheitluis noemen XD
Ja maar kijk, ik wíl 'm wel leuk vinden, maar als ik dan aan ‘m denkt dan krijg ik wel kriebels alleen ze zijn niet leuk, alsof ik iets heel ergs heb gedaan (dan krijg ik dat gevoel ook altijd) XD. Ok, moeilijk uit te leggen. En dat is niet leuuk en het klopt niet. Ik wacht wel gewoon tot vrijdag en zie wel hoe het dan is.
Hij lijkt zo veel meer een sulletje als ie zo doet, :’)

ik begrijp je he-le-maal
het is zeg maar leuk totdat hij jou ook een beetje ziet zitten (iig, dat heb ik;p)

maarja beter leren kennen? en als je hem niet leuk vindt, wordt ie toch gewoon ‘een’ vriend?