Hmmpf..

Ik heb al ongeveer 3 maanden iets met een jongen… Hij is altijd super lief voor mij, en als we samen zijn hebben we het ook heel leuk… er is alleen 1 probleem…

Hij smst altijd met allemaal verschillende meisjes, en niet gewoon een smsje… maar ook nog eens van die lieve smsjes… zoals leukste, blablabla… en op hyves stuurt hij ook altijd van die lieve krabbels naar al die meisjes! Ik weet… op hyves/sms betekend niks(?) of in ieder geval minder dan in het echt… maar toch vind ik het niet leuk! Ik heb het hem al vaker gezegd… maar dan zegt hij dat het toch niets betekend… Maar als het niets betekend waarom stuurt hij dan van die smsjes?

Wat moet ik nou?

ja dat deed mijn ex ook, en op feestjes liet hij altijd één bepaald ander meisje bij hem op schoot zitten, en hij stuurde in smsjes naar andere meisjes vaak “hvj” nouja, best kut. ik mocht zijn smsjes ook nooit lezen. ik heb een paar keer gezegd dat ik het niet wilde zo, en op het laatst (na een half jaar) kon ik er niet meer tegen en heb ik het uitgemaakt.
gewoon voor jezelf opkomen.

Hij moet kappen met die hap. Hem ermee confronteren en het anders uitmaken, zo werkt dat gewoon niet in een relatie.
Moet jij eens flikken, dan is het huis opeens te klein!
Sterkte meis!

Helemaal mee eens!

hmm dankjewel!
maar uitmaken vind ik ook zowat :frowning:

Praat er met hem over. Want dit is ook gewoon niet leuk voor jou. En als jij het zou doen zou hij dat idd ook niet leuk vinden.

K zou t idd niet meteen uitmaken… maar in ieder geval wél met hem praten …
succes en sterkte! :four_leaf_clover:

Ugh hatelijk, ik zou echt veels te jaloers zijn en als ie niet kapt het uitmaken.
Wel eerst goed erover praten met hem natuurlijk.

Dat deed een vorig vriendje van mij ook, maar ik werd toen té jaloers en daardoor is het uiteindelijk ook helaas uitgegaan…

Já.

hmm… ik heb het er weer met hem over gehad… maar hij negeert het als ware. als ik zeg dat ik het echt niet leuk vind… dan zegt hij; maar ze smsen mij toch enz… en dan zegt ie ; ik hou toch alleen van jou enz.
maar als hij alleen van mij houdt, waarom smst ie dan met die andere meisjes?

hmm jongens… :woman_facepalming:

ooo, jongens!
heb je niet een goede vriend ofzo die jouw een paar van die smsjes kan sturen zodat hij ook een voelt hoe dat voelt? of een vriendin en dan verander je gewoon in je telefoon haar naam in een jongens naam ofzo. dat is ook een idee, weet niet of het werkt :blush:

heeeeeeeeel veel succes. x

ik begrijp wat je bedoelt!
mijn vriendje doet precies hetzelfde
heb het ook tegen hem gezegt dat ik het niet leuk vind maar volgens mij doet hij der niks mee-_-’