Hmmmm...Wrm doet hij (mijn beste vriend) zo vreemd?

Heeei mensen, het is misschien een beetje idioot van me om hier een topic over te maken, maar ik en mijn beste vriend zijn super close, maar we vinden elkaar niet leuk…althans… Dat is dus mijn probleem, iedereen denkt van wel, maar ik zoiezo niet, maar al mijn vriendinnen weten van hem en elke dag word ik de hele dag door een beetje geplaagd hahaha, ik app namelijk echt elke, maar dan ook écht elke nacht met hem tot er één van ons rond 1 uur in slaap valt hahaha, ook skype ik heeeeel vaak met hem en kijken we samen films en lachen we echt super veel en ook samen met mijn beste vriendinnen. Maar als we elkaar dan in het echt zien is alles anders… Hij komt meestal wel naar me toe, maar is hij stil tot ik begin te praten en dan lachen we wel samen enzo, maar als ik even bij iemand anders sta ofzo dan probeert hij me echt zo veel mogelijk te negeren en ik vind dat vreselijk irritant. Ook iedereen zegt dat we elkaar leuk vinden, dus probeert hij drm juist minder contact te maken als er anderen bij zijn of… Want ik zelf zou het echt niet weten!!! Van zijn vrienden weet er vlgns mij echt niemand van mij af behalve zijn beste vriend, maar hij brengt ons niet echt in contact ofzo, zelfs onze ouders denken dat we wat hebben!!! Maar jah, het is vreselijk iri dat als ik hem écht zie hij mij probeert te negeren en heeeel anders doet dan als we samen skypend een film kijken of whats appen…Zou iemand weten wrm?

Je typt echt fucking irritant

Ik snap dat hij het irritant vind dat hij 24/7 om zich heen hoort dat jullie iets hebben. Ik denk dat dat ook een van de grootste redenen is en hij zich daar voor een beetje schaamt omdat het “niet stoer” is. Al snap ik niet waarom dat niet stoer kan zijn maar oke. Dus ik dat je er ook niet zo veel aan kan doen. En je hoeft heus niet 24/7 bij hem te zijn en het leuk te hebben, je moet hem ook wat ruimte geven om rond te hangen met zijn eigen vrienden.

heeeyx
Ik heb ook een beste vriend hij is echt m’n maatje en ik kan echt veel met hem lachen en heel veel denken ook dat we mekaar leuk vinden maar dat is echt niet zo dus plagen ze ons daar ook mee maar we trekken ons de verder niks van aan. Maar m’n beste vriend negeert me niet maar he jullie zijn niet voor niets beste vrienden ga met hem praten en vraag waarom hij zo doet en zeg dan ook dat je het vervelend vind dat hij zo doet. Dat lijkt me de enige manier om er achter te komen.

ik snap niet waarom mensen de beginpost quoten…

Verder sluit ik me hierbij aan.

Sorry voor mijn irritante getyp Maar ja dat zou ook nog wel kunnen want dat snap ik ook wel, maar als ik een poging doe om het aan hem te vragen doet hij nooit écht serieus en verandert van onderwerp en miss ligt het wel aan mij idd, maar ik vind dat hij dat zelf ook heus wel kan zeggen, dat als hij zo denkt, want we weten alles van elkaar, zelfs de diepste geheimen dus zou ik niet weten wrm hij juist dat dan niet zegt, bovendien heb ik ook echt veel vriendinnen en ook op de sportvereniging waar ik hem altijd zie, iedereen staat dan altijd in een kring om me heen dat voel ik me populair XD behalve hij…

Mijn beste vriend negeert me ook op whapp en fb uit het niks (y) (geen ruzie gehad ofz…) dus wees maar blij hahahaha :wink:

Verder zou je er idd eens met hem over kunnen praten :slightly_smiling_face: Maar ja, jongens doen nou eenmaal vaak anders als hun vrienden in de buurt zijn… Dat moeten we maar accepteren van hen :’)

Ben ik de enige die dit heel raar vind?
Het is niet ‘gewoon’ dat je iedere avond tot middernacht met iemand kletst en diegene je negeert als er mensen bij komen staan.
Maar ik heb het idee dat het whatasapp-skype-etc contact sterk genoeg tussen jullie is om het gewoon simpelweg te vragen. Dan komt hij vast met een verklaring. En dat zou inderdaad best kunnen zijn dat hij zich een beetje geneert voor de plagerijen. Maar dan is het tenminste duidelijk naar hem ook toe dat het jou wel opvalt, en dat dit niet genegeerd wordt. Ik zou er zelf namelijk helemaal dol van worden als ik heel close contact heb met een vriend iedere avond online en dan als we echt bij elkaar zijn we elkaar dan zouden negeren. Dat is toch gek?

Sorry voor mijn late reactie hahahaha, maar ja het is ook best wel gek, soms voelt het ook echt alsof ik niets anders doe ofzo, en ja ik word er dus ook helemaal dol van…Maar onderhand heb ik al wel met hem gepraat, het komt er op neer dat hij een dubbel gevoel heeft, mij soms wel en dan niet leuk vind, dat hij mij heel knap vind en dat hij dan niet kan stoppen met staren en zich dan schaamt. Maar hij wilt niks met me en wij beiden denken dat het beter is om vrienden te blijven, maar hij ergerde zich inderdaad aan dat iedereen ons telkens plaagd enzo. En omdat hij mij erg aantrekkelijk vind probeert hij me in real life te negeren…

Dat is wel heel vervelend… Lekker vaag :stuck_out_tongue:
Naja hij wil in ieder geval vrienden blijven :slightly_smiling_face:
Ben jij tevreden met hoe het zo gaat? Zo niet: praat erover :slightly_smiling_face:

Mag ik btw vragen hoe hij heeft gezegd dat hij je af en toe leuk vindt?
Want ik wil dat ook graag aan mn beste vriend gaan vragen, waarom hij me negeert, maar heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken…