Hmmm en nu!?

Ik heb een jongen belooft om hem een knuffel te geven. Hij zit in mijn klas. Ik kon steeds niet het goede moment vinden en toen zeiden een paar mensen tijdens Godsdienst: Ohhhh sms jij met …?! Dus ik knal rood! En toen durfde ik helemaal niet meer. Ik was bang dat ze er iets achter zouden gaan zoeken en dat hij mij dan misschien niet leuk vind… Dus nu ben ik bang dat hij mij laf vind ofzo want eigenlijk zou ik hem gisteren al een knuffel geven. Hoe kan ik het nu het beste aanpakken zonder een blauwtje te lopen? Ik ben ook niet zo knuffelig dus dat vind ik al lastig. Hoe moet het nu verder?

Alvast thanks

Hem een knuffel geven, wanneer er verder iig niemand bij is.

Een knuffel is niet zo erg… Dat is bij ons gewoon ‘dagelijks’, je geeft alle lieve jongens gewoon heel vaak knuffels en je vrienden enzo.

Gewoon doen - ik bedoel, het moet er ooit van komen.

Er is altijd wel iemand bij hem. Als ik op dat moment moet wachten duurt dat nog heeeeel lang… :frowning_face:

ik weet niet hoe je op die knuffel komt. (ik neem aan dat je niet smste; Hoi ik ga je morgen een knuffel geven) maar als het bijv was omdat hij het koud had. Kan je wel zeggen; Haha heb je al warm of heb je mijn knuffel nog nodig?

Ik durf het dus daarom niet. Ik knuffel niet veel mensen en dan valt het wel erg op

Nee, zijn tante is van t weekend overleden

ff je moed bij elkaar rapen en gewoon doen??
dan heb je het maar gehad hahaha!

Ja, ik wil het wel graag maar durf het ook weer niet, nogal lastig

Wat houdt je precies tegen? Gewoon doen (:
Miss helpt het als je vriendinnen bij je zijn?
Ik weet oo niet of hij snel verlegen is?

ow dat is wel naar, anders vraag je hem toch na schooltijd of in de pauze een keer aftespreken?

Hij niet, ik wel haha

Dat is zeg maar niet iets wat ik echt doen, ben zegmaar een klein beetje nerd en een beetje verlegen en spontaan en mijn angst is vooral mijn klasgenoten

Op school ben ik heel rustig, buiten school druk. weet niet hoe dat komt

Wat kan er gebeuren als je het niet doet,

er tegen op zien, of iig ditte, is erger toch :wink:

Maar is het niet een beetje raar dat als ik hem een knuffel voor maandag beloof ik die pas woensdag geef?

naja het is vreemder als je het helemaal niet doet…
dan zeg je gewoon iets in de zin van: het kwam er niet van, maar deze had je nog tegoed :wink:

wanneer is de begravenis?
want ik neem aan donderdag ofzo?
dan kan je woensdag na school even naar hem toe lopen en knuffel geven en zeggen; Veel sterkte morgen.

Nee, 2 dagen valt wel mee, dat is hij echt niet vergeten…
Beter laat dan nooit, toch?
Laat maar zien dat je het wel durft :slightly_smiling_face:

Dat zou wel kunnen denk ik