Hm Stelen

Ik Vraag me af of jullie al ooit iets in de h&m hebben gestolen, want van mijn vriendinnen hoor ik dat veel meiden dat doen?
En Wat stelen jullie dan? ( niet dat ik dat zelf wil doen of zo )

nee! ben het ook niet van plan…

Ik niet (A)

ik vind stelen in het algemeen nogal zielig.

helemaal met je eens.

Diagnonsense helemaal gelijk :slightly_smiling_face:

Sommige mensen doen stoer over stelen, maar 't slaat werkelijk nergens op

bij mij in de buurt wordt heel veel in de H&M gejat
dan nemen ze vet veel kleren mee naar de kleedkamers
en dan proppen ze het daar in hun tas

ik snap niet hoe ze dat doen
je krijgt meestal zo’n gayass plastic ding mee
waarop staat hoeveel dingen je meeneemt?

nouja het kan blijkbaar toch

Volgens mij mag je ook maar een aantal kledingstukken meenemen? Niet meer als 5 of w/e

was een keer een artikel over op spunk
maar echt te triest dat je gaat stelen voor een paar euro’s
stelen sowieso trouwens…als je geen geld hebt voor iets…dan niet

nooit gedaan. ik zou me er ook niet echt prettig bij voelen denk ik als ik er de volgende keer zou komen .

maar omdat ongeveer een half jaar geleden een soort van ‘vriendin’ naar me toe kwam lopen met een handtas vol spullen van de H&M om vervolgends te melden dat ze trots was dat heel der tas vol zat met spullen van de H&M maar niet langs de poortjes durfde maar uiteindelijk wel en dus snel weg was .

maar een van die medewerkers zag haar weglopen en was gewoon te lui om achter haar aan te lopen. maar omdat die medewerker dus wist dat ze eerst bij mij stond word ik er tegenwoordig op aangekeken omdat ze denken dat ik er iets mee te maken heb. maar als je vraagt of ze bewijs hebben dan zeggen ze niets…

Nee. niet van plan.

Nope.

Ik ben een mietje, ik durf dat niet. Maar ik zou het ook nooit doen.

ik vind t beetje van; ik heb geen zin of ik kan t niet kopen dus ik steel t maar.

Vriendinnen van me doen dat wel eens, maar nog meer bij de Claire’s omdat het daar makkelijk is ofzo.

nee, het zou me ook mijn hele leven achtervolgen denk ik:P

nee, ben ik ook niet vanplan!