hm gilet

deze heb ik van een vriendin gekregen, maar dan in het poederroze.
maar hoe kan ik deze combineren? ik zat te denken aan een zwarte legging,
bruine laarzen, met een flap van de hm en dan het 5euro rokje, zwart met
een zwart shirt met lange mouwen, en een leuke riem, of is dat niet zo leuk?
wie heeft nog meer ideeen? (:

http://i969.photobucket.com/albums/ae179/annemerelcom/hmgilet1.jpg

nha, wat je net zegt als combinatie, kan opzich wel, maar ik zou het te saai vinden x’].
misschien is het leuker als je het een beetje sportiefachtig maakt, en niet gelijk zo casual; een shirt met print, van bijv. de beatles ofzo, en dan een stoere skinny jeans, met all stars, en misschien nog een circlescarf, (:?

hm niet iets voor mij (’:

haha oke, helaas!

maar toch bedankt! (:

Die vind ik moeilijk haha! Ik vind je eigen combi wel leuk. En anders weet ik wel wat voor de zomer: een shirtje dat een beetje wijd zit met korte mouwen, maar dan niet té wijd. Als je begrijpt wat ik bedoel xd. Met een korte broek die kort geknipt lijkt, met platte zwarte schoentjes eronder, dun bruin riempje. En als accesoires: van die dikke armbanden in bruin. Als je begrijpt wat ik bedoel haha.

ik snap je, maar mijn combi is ook leuk dus? (’:
moet alleen wennen aan dat het een beetje waait,
snap je? want het zijn ruffles, en dat beweegt.
snap je het nog? (’:

Ik vind je combi wel leuk hoor. wit met donkerbruin staat er ook leuk bij, maar dat is meer iets voor in de lente/zomer :d

dankje, en haha is ook leuk (:

niet die riem denk ik

maar misschien leuke ringen en armbanden erbij

Gewoon een keertje experimenteren, wat leuk staat :grinning:

Jaa en maak er even foto’s van en zet ze hier neer:d inspiratie! Ik vind je giletje trouwens heel leuk! Waar heb je em vandaan?

xMartinoes van de h&m staat er boven xD, maar weet niet of hij er nog is. En als hij er is, is hij in de sale

Oh laat maar, grapjas aan. Hij is van de H&M. Go Martine, wat ben ik weer lekker bezig.

ja, die kreeg ik voor me verjaardag.
ben volgende week pas jarig, maar ze kon niet wachten (’:
maar mijn vriendin zegt dat ze nog meeeer cadeaus heeft whahaha :stuck_out_tongue:
ja ik ga zeker fotos maken, hopelijk zondag!

Ik zou gewoon met een skinny jeans doen, en een wit T-shirtje met print eronder. (:

wit topje, zwart taillerokje, zwarte maillot, bruine schoenen/laarzen.
of een grijs shirt.

dankjullie meiden, en sorry heb nog geen foto.
maar zit me nu te bedenken, ik wil iets leuks met
mn verjaardag aan, aanstaande donderdag. maar
vier het vrijdag. iemand een leuk idee? (:

Ik zou het dragen met een oversized wit hempjesjurkje, dat giletje en dan een wit/bruin/zwart riempje eromheen. En dan met hakken/laarzen/vans ofzo. (:

Ik zou het met een bruin shirtje doen, vind bruin met poederroze altijd erg mooi :slightly_smiling_face: eventueel met wat witte of zwarte accenten (ik ben meer van het zwart).