HJO en SJD

Hallo, ik ben mij aan het oriënteren omdat ik in het nieuwe jaar scholen ga bekijken. Ik ga sowieso voor een paar opleidingen op het HAN kijken, maar nu heb ik twee opleidingen die mij wel interessant lijken die daar niet worden gegeven. Ik zou eerst nog wat extra informatie willen, voordat ik voor één opleiding naar een school ga, dat kost me weer een dag haha. Op internet is er jammer genoeg niet veel te vinden, heb al flink wat gezocht.

Maar ik vond dus twee opleidingen; hogere juridische opleiding en sociaal juridische dienstverlening. Iemand die één van deze opleidingen doet? Bij HJO trekt me vooral het internationale, alleen je krijgt DUITS D: ik kan dat dus echt niet, heb ook Frans gekozen. Nu vroeg ik mij af hoe hoog het niveau is? Want er staat bij de toelating niet dat je Duits moest hebben.

Nouja hoop dat iemand één van deze opleidingen doet.

Up :slightly_smiling_face:

sorry, dat weet ik niet, up voor jou :slightly_smiling_face:

Nouja bedankt voor de up x)

Ik zat daar ook aan te denken. Ik heb zelf ook geen duits, maar bij een open dag vertelde mij iemand dat het maar voor een blok is en dat het niet echt moeilijk was en het niet echt uitmaakte of je wel of geen duits had… Nu weet ik niet of het echt moeilijk is of niet, maar deze student zei dat tenminste tegen mij.

^ oh één blok maar mhm… Maar dan krijg je zeker ook naamvallen en dat kan ik gewoon echt niet :’)

Iemand nog sociaal juridisch dienstverlening?

Ik denk toch maar dat ik naar die opendag moet op die school. Nergens is informatie over te vinden Hahaha :’)

Up?

ik doe sjd! ik vind het best leuk haha. het is nu vooral inleidend allemaal, dus het is wel te doen

Upje?
Ben vooral benieuwd naar hjo, kan daar zo weinig over vinden.